I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.20

پیش نمایش عکس های سی ان برای مجله ی HIGH CUT


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت22:39---2 فروردين 1394
خوگشله
پوران اون عس مینو ندیدم میشه بعدا اگه تونستی برام تو فیس بفرستیش؟ بابا بی جنبه بازی چرا درمیارین آخه؟ (الان حس نصیحتم گل کرد )
پاسخ: دیر رسیدم خودت دیدش :|


ریحانه
ساعت9:54---1 فروردين 1394
این عکس اخریه چرا نصفه ست؟میشه کاملشو بذاری؟
پاسخ:عزیزم برای من کامله ولی دوباره اپلودش کردم ببین درست شده؟


نسترن
ساعت0:28---1 فروردين 1394
نمیدونم چرا از این عکسا خوشم اومده! :دی
خیلی متفاوته! :دی
اون عکس مینهیوکم مهم نیس بابا! آخه چیز خاصی نبود که! تازه برا عکس برداریه! همچین بدم نبود! با یه روی متفاوتش آشنا شدیم که بنظرم خیلی جذاب بود! :دی
(الان بویسا کله ی منو میکنن ) )
پاسخ:در جذاب بودنش که شکی نیس :))))))))


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت14:54---29 اسفند 1393
اوه اوه اوه! من میدونستم آخرش سول هیون زهرشو میریزه! همیشه به مینی میچسبه!
البته به نظر من زیاد مهم نیست.عکس برداریه.
اصلا هدف از عکسبرداری هم همینه
پاسخ: واقعا هم مهم نیس!!!! بعدشم چیز خفنی تو عکس نیست که اینهمه واکنش ها شدیده!


هانیه
ساعت14:06---29 اسفند 1393
آفرین پوران جون. میبینم اون عکس مورد دار مین رو نذاشتی. فک کنم کلا سایت فیلتر میشد با اون عکس!!
سال نو شما مبارک
پاسخ: خواهش میکنم بخاطر فیلتر شدن وب نیس بخاطر حرف بویسهاس :) ممنونم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 29 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com