I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.23

Weibo king jung yong hwa! I got awards from weibo!! All the hard work from you all,thank you very much!!! I just wished to communicate with you guys on weiobo,i did'nt think of these good awards!!!! I'm feeling so much of happiness

پادشاه ویبو, جونگ یونگ هوا!!!  من جایزه ی ویبو رو گرفتم! بخاطر سخت کوشی شما خیلی ممنونم! من فقط میخواستم با شماها در ویبو در ارتباط باشم, من فکر نمیکردم این جایزه ی خوب رو ببرم! من واقعااا خوشحالم!!

18 هفته صدرنشینی توی چارت هقتگی ویبو برای یونگ هوا 2جایزه به همراه داشته!!!!

توی مراسم امسال اهدای جوایز ویبو اواردز امسال, یونگ هوا به عنوان نماینده کی پاپ حضور داشته و جایزه ی‌:

پرطرفدارترین هنرمند کره ای و  بانفوذترین ستاره ی کره ای در چارت های هفتگی ویبو  ,رو به دست اورده!!! تبریک :)

(پ.ن: ســـــــلام,امیدوارم تعطیلات بهتون حسابی خوش گذشته باشه!!! سعیی میکنم بیشتر اپدیت های مهم رو که جا موندیم بزارم! ولی اگه خبری جا موند بهم بگید تا بزارمش!!!)

 



نظرات شما عزیزان:

آرامیس و دارتانیان :|
ساعت21:00---9 فروردين 1394
پادشاه ویبو؟چقدددددددر متواضع!
اصن این جایزه ها دیگه برا یونگ به چشم نمیاد! والا!
پاسخ: میخوام براش از اون آینه ها بخرم که صبح به صبح بهش بگه "تو زیباترین پادشاه دنیایی" خخخخخ خدا این یونگ رو برامون حفظ کنه بدجوری خواستنیه


سارا
ساعت17:50---9 فروردين 1394
سلامممم اوني.خوبي،خوش گذشت؟
به به! هجدهمين هفته؟! نه خوشم اومد...با نفوذترين؟ نه ديگه فك نكنم اون باشه!
ولي خوشم اومد!پرطرفدارترين...نه دارم جدي جدي بهش اميدوار ميشم!
مرسي
پاسخ:سلام سارا جون :* ممنون عزیز جای شما سبز :) عه!! قبلا بهش امیدوارم نبودی مگه؟!!


کوثر
ساعت1:01---9 فروردين 1394
@} ;-@}; -
پاسخ:^ــــــــــــــــــــــــــ*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 7 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com