I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.24

حدود 10 روز پیش شایعاتی مبنی بر حضور مینهوک توی سریال جدید شبکه ی KBS به اسم "School 2015" منتشر شد ولی چند روز پیش طبق گفته ی نماینده ی کمپانی FNC بخاطر افزایش حجم کاری گروه و مینهیوک توی ماه آوریل در ژاپن این سربال رو رد کردن!! امیدوارم بعدا سریال خیلی بهتری به مینهوک پیشنهاد بشه!!!

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت18:56---10 فروردين 1394
اه همون بهتر ردش كردن...
يني چي همش عشق و عاشقي هاي خركي؟
بابا يه چنتا اكشن بدن بچه بازي كنه...همش عشقاي دبيرستاني آبدوخياري...تازه تو وارثان هم نقش پسر دبيرستاني داشت،بسه ديگه...(چه دل پري!)
مرسي از رسوندن اين خبر خوب!
پاسخ:خواهش عزیز


هانیه
ساعت8:21---10 فروردين 1394
با نظرت مخالفم پوران جون. اول اینکه نقش اصلی مرد رو بهش داده بودن، دوم اینکه این سریال سری دوم school 2013 و سری ششم فیلم school که هم تو کره ریتینگ بالا داشته هم تو آسیا محبوبه. هم امتیاز خیلی خوبی گرفته پس این قسمت هم حتما استقبال میشد.
واقعا میخوام بدونم چرا رد کرد آخه؟؟!!
گرچه راستش من یکم نگران بودم آخه نقش معادل مین رو تو سری قبل کیم ووبین بازی کرده بود که هم محبوبه و هم بازیگر قابلیه و مقایسه داءم مین با ووبین یکم خطرناک بود.گرچه مین تو بازیگری محشره ولی خوب جای پیشرفت هنوز داره
پاسخ:من اطلاع دقیقی از سریال ندارم! خودشم ندیدم! فقط در حد سرچ اینترنتی بوده! ولی اینطور که معلومه میتونن به مین سریال های قویتری رو پیشنهاد بدن حتی بازم نقش دوم!


مهسا19
ساعت2:23---10 فروردين 1394
وای بهتر من کلی چیز دانلودی و دیدنی دارم :| توروخدا دیگه هیچکدومتون برنامه و فیلم قبول نکنید تا تابستون لااقل خوااااااهش :| :/
بعدشم سریالشم همچین مالی به نظر نمی اومد مینیم نقش مدرسه ای قبلا داشته یه نقش اول خوب باید بازی کنه ایندفعه دیگه
پاسخ: اووووووووه چه خبره تا تابستون! دلمون میگیره بابا! من همین الان خوصلم سر رفته!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت23:48---9 فروردين 1394
موافقم! حیف بود مینی وقتشو صرف این سریال کنه.بهترشو میتونه بازی کنه.
پاسخ: اره بابا...ایشالله دقعه بعد نقش اول بهش پیشنهاد بدن :)


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت21:09---9 فروردين 1394
دلیل رد کردنش بیشتر شبیه بهانه ست!
پاسخ: اوهوم! ولی هرچیه من که خوشحال شدم! از این سریاله چیزی در نمیومد برای مینی! نه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 8 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com