I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.21

?jyheffect89: who is the best in the world

کی توی جهان از همه بهتره؟؟

(پ.ن: مسلما جونگ یونگ هوااااا خخخخخ)

 

 

2015.03.22

jyheffect89: Every friends in Shanghai... Really thank you so much! It was so touching... Everybody sing 'Because I Miss You' together, the time when screaming for asking me not to leave... It was a pity that I can't express my thought properly. I must come back, I am a trustworthy person! I love you guys

دوستای شانگهایی,واقعا ازتون ممنونم! من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم...بیاید باهم آهنگ "Because I Miss You'" رو بخونیم,زمانیه که میترسم از اینکه ازم برسن نمیخوای بری..حیفه که نمیتونم افکارم رو بدرستی بیان کنم..من باید دوباره برگردم,من یه فرد قابل اعتمادم!! دوستون دارم بچه ها!

لینک مشاهده ی ویدئو

 

 

 

2015.03.23

JYHeffect89: see you in shanghai

توی شانگهای میبینمتون!!!!

 

 

2015.03.25

JYHeffect89: What should I eat~~~~~~~~~~~~~ hungry hungry hungry 

ناهار چی باید بخورم؟؟؟؟؟؟؟ گشنمه گشنمه گشنمه

 

 

2015.03.26

JYHeffect:  Guys, let’s eat

بیاید غذا بخوریم بچه ها....

 

 

 

2015.03.23

(یونگ و نوازنده ی کیبود گروه OFD)

 

 

 

2015.03.24

JYHeffectfor those who came to Picnic* today! You were cold, weren’t you? Thank you! Not to catch a cold please make sure to drink a cup of warm tea tonight before you go to bed

برای کسایی که امروز به پیک نیک (منظورش وراتی شوی شبکه ی MBC به اسم "Picnic Live") اومدن! سردتون شد,نه؟ ممنونم!لطفا سرما نخوردید و مطمئن بشیدامشب قبل اینکه به رتخت خواب برید یه فنجون چایی گرم بخورید!!!

 

 

2015.03.24

JYHeffect: Seems like I go on a picnic

 


نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت8:15---10 فروردين 1394
یونگ جان شما. ولی فک کنم خودت هی مدام نگی بهتره ها. نمیدونم چرا یهو یاد اون برنامه افتادم که به بچه ها دروغ سنج وصل کردن بعد از یونگ پرسیدن کی بهتره تو بازیگری تو گروه گفت من!! بعد دروغ سنج زنگ زد. آخه یکی نیست بگه چرا وقتی خودتم باور نداری یه چیزی رو میگی!!
این بچه باید منیجرش رو عوض کنه. یکی پیدا کنه که واسش آشپزی کنه، از وقتی از بچه ها جدا شده مدام داره لاغر تر میشه، تو هرچی زرنگ باشه تو غذا پختن تنبل واقعیه
پاسخ: خخخخخ خودش باید بگه که ما هم تکرار کنیم دیگه ^^


مهسا19
ساعت2:37---10 فروردين 1394
یعنی عاشق حرکت کیبوردیسته شدم من :| حالا خودت خیلی خوشگلی حرکتم میای؟ به یونگ نگاه نکن (تازه اونکه عین آدم واستاده) الان ده دورم خودشو صورتشو بپیچه بازم خوشگله .... :|
هعی من چه کنم با اوپای خودشیفته ام آخه؟
پاسخ: ااااا تو سال جدید! تعریف و تمجدید جدید ^^


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت21:10---9 فروردين 1394
تواضعت منو کشته!
پاسخ: منو رو هم همچنین :)))))))


سارا
ساعت18:05---9 فروردين 1394

اي اي اي...چقد تو خودشيفته اي آخه! خب تو بهترين باش!

اوني فك كنم جايزه ويبو رو بخاطر پرطرفدارترين و با نفوذترين كي پاپ استار رو گرفته اينطوري شده ها!

اين نوشته مارو تو شانگهاي ميبينه..آخه چرا خالي بندي مينويسي؟ما اگه ميتونستيم ببينيمت كه سكته هه رو زده بوديم!...خيلي دوس داري ببينيمون برامون بليط بفرست بيايم!(خخخخخخ!حرصم گرفته بدجوري!)

يه جا خوندم اين گردنبنده كه گردنش انداخته طلاست!بويسا به چه چيزايي توجه ميكنن ها!

ااااااااااااا...اين همه غذا رو خودش تنهايي خورده؟

من باور دارم غذا خيلي خوبه، ولي منم كه يه گالون غذا ميخورم تا حالا تر عمرم انقدر غذا نديده بودم!

اين زنه يا مرده نوازنده كيبورده؟...به خدا منم ميتونم جاش برم ها!

ما كه پيك نيك نيومديم، حداقل جامونو خالي كن!

واي خيلي حرف زدم!مرسي و خسته نباشي!


پاسخ: مرررسی سارا جون بابت نظرت,من نظر طولانی دوست دارم ^^ اره عزیز اون نوازنده ی کیبود آقاست. حالا شاید یبار وافعا توی شانگهای دیدمونااا ناامید نباش :)) با فرستادن بلیط کاملا موافقماااا :*
تنها که نبوده! منیجرشم هست که باهم غذا بخورن :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 8 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com