I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.26

جونگ شین همراه سایر مدلین ها برای ضبط برنامه ی Fashion King

(بنظرتون این پسر دست راستیه ,جونگ هونه عایا؟)

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت0:25---16 فروردين 1394
نت من که هنوزم داغونه هنوز وی گاتم نتونستم دان کنم درستم نمیشه لامصب!!!!
پاسخ: جدی میگی؟؟؟؟ هنوز ندیدی؟؟؟؟؟


سارا
ساعت18:50---10 فروردين 1394
نه جونگ هون نيست...اصلا شبيه هم نيستن چطوري فكر كردي شبيه جونگ هونه؟
ولي اين شينم داره فعال ميشه ها...
پاسخ: نمیدونم اشتباه پیش میاد دیگه :)


هانیه
ساعت8:02---10 فروردين 1394
جونگ هون؟؟!! نه .کو؟؟ کجا؟؟؟
پاسخ: منم شک داشتم گفتم از شماها بپرسم :)


مهسا19
ساعت2:32---10 فروردين 1394
پوران نمیدونم راست تو راست من راست عکس راست خودشون! :| کدوم!!!!!! ولی من جونگ هونی تو عکس نمی بینم ککک
واااای نت امشب روانیم کرد بعد چندروز اومدم وب و خبر و فن پیج و اینا دقیقا همین امشبم داغون شده مردم دیگه! لعنتیییییییییییییییی.............. تمام جوونیمون رفت تو ایران! :| :///
پاسخ: خخخخخ درگیر نشو مهسا :))) جونگ هون نبود (حرص نخور عزیزم برای همه همین طوره .این چند روزه اول سرعتت افتضاح بود)


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت23:45---9 فروردين 1394
نه عزیز فکر نکنم. جونگ هون نیست.
پاسخ:لاغرتر از جونگ هونه.نمیدونم چرا بنظرم اومد جونگ هونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 9 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com