I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.28

jyheffect89: One Fine Day in TOKYO

"یه روز خوب" در توکیو

 

2015.03.28

JYHeffect: One fine day In TOKYO~~~ is over~~~ Thank you! It’s fun it’s fun I’m excited excited~ keke See you at Budokan for the encore~~! Of course we’ll do an encore in Korea, too~~~ Let’s make fine days of 2015 togethe

"یه روزخوب"در توکیو ...تموم شد...ممنونم!! جالب بود,جالب! من هیجان زده ام! هیجان زده!...کککک برای اجرای پایانی توی بادوکان میبنمتون! البته که ما انکور رو توی کره هم برگزار میکنیم.. بیاید یه روز خوب رو توی سال 2015 بسازیم!!!

 

 

2015.03.28

JYHeffectSince we don’t have glasses, we use paper cups

از اونجا که ما لیوان شیشه ای نداشتیم,از فنجون کاغذی استفاده کردیم!

 

 

2015.03.28

JYHeffect: Thank u

ممنونم.....!!

(این گلها رو  Takuro گیتاریست معروف یه گروه ژاپنی به اسم GLAY فرستاده)

 

 

2015.03.28

JYHeffectI met GLAY’s TAKURO sunbaenim~ ㅎ. He even presented me a guitar! ㅜㅜㅜ wow

من TAKURO سونبه از گروه GLAY رو ملاقات کردم. اون حتی به من یه گیتار کادو داد! واووو

 


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت18:28---10 فروردين 1394
چه سانبه باحالي بوده...ايول...گيتار...
حالا اگه من بودم طرف زورش ميمود يه امضا بهم بده :|
هييييييي...
مرسي
پاسخ: خخخخخ اره کلی با اون گیتار امضا شده کیف میکنه! هدیه های خاص!


farnaz
ساعت18:25---10 فروردين 1394
عزيزم ببخشيد خبري از زيرنويساي hologram نيست؟؟ بزارين ديگه
پاسخ: راستش خودم این چند وقته اینقدر سرم شلوغ بوده که پیگیر نشدم! ولی از بچه ها میپرسم اگه کسی میدونست میگم که محمدرضاجان زحمتش رو بکشه


مهسا19
ساعت16:49---10 فروردين 1394
مردم چه شانسی دارنا! یونگ که نیاز نداره یکی بیاد به من گیتار هدیه بده.... :|
پاسخ: چرا خیرم نیاز داره! هرسازی صدای خاص خودش رو داره! خودت اینو میگی!


farnaz
ساعت13:03---10 فروردين 1394
چقدر جدیدا چهرش مظلوم شده یه جوریه )
پاسخ: موافقم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 9 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com