I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.31

jyheffect89: Long time no see, Running Man bros! I’m the guest who’s appeared the most times on Running Man! It’s so happy to see everybody again. You’ve looked after me all this time. I’m always grateful for this show!!! (with big-nose bro Jee Seokjin, and Bro Ha Ha

خیلی وقته داداش های "رانینگ من"رو ندیدم! من مهمونی ام که بنظر میاد زیاد توی برنامه ی "رانینگ من" بوده! باعث خوشحالیه که همه رو دوباره میبینم.شما بعد از من همه ی اینها رو میبینید.من ای این برنامه همیشه ممنونم! (همراه داداش دماغ گنده "جه جیسوک" و داداش هاها)

 

 

آپدیت اینستاگرام هونگی

2015.03.30

skullhong12What’s up

چه خبره؟

 

 

2015.03.31

JYHeffect: Happy birthday left wing man

مرد سمت چپی تولدت مبارک!!!!!! 

(پ.ن: تولد "هائه این" همبازی یونگ توی سریال سه تفنگدار بوده)

 

 

2015.03.31

My mileage for today

کرایه تاکسی من برای امروز!

 

 

2015.03.31

Whats up!!!!!!!!!! It’s been a while!!! Really great!!!! haha a few mins left for my left wing’s bday

چه خبره!!!!!!!!! مدت زیادی گذشته!!! واقعا عالیه!!!! هاها چند دقیقه مونده به تولد مرد سمت چپی

 

 

2015.03.31

آپدیت اینستاگرام "هائه این"

 

 

 

2015.04.01

JYHeffect: I will spend time today by watching American drama ‘empire’..! hehet 

من وقت امروزم رو صرف دیدن سریال امریکایی "empire" کردم...! هههه

 

 

 

2015.04.01

یونگ این آپدیت صفحه ی CCTV رو امروز توی ویبوی خودش ریپوست کرده:

CCTV音乐:Today’s music first solo concert from Jung Yonghwa, with no exaggeration, he purely used his music to conquer his fans, has he moved you?

اولین کنسرت موسیقی یونگهوا. بدون اغراق یونگ هوا امروز خالصا از موسیقیش برای تسخیر طرفدارهاش استفاده کرد.به شما منتقل شد؟

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

آرامیس و دارتانیان :|
ساعت1:10---13 فروردين 1394
بابا پوران کجایی؟ یهو غیبت میزنه! (
آخ که من چقدر عاشق رانینگ منم.از بین ورایتی شوهای کره ای رانینگ من حرف نداره.من حتی قسمتایی که بچه های سی ان مهمون برنامه نباشن رو میبینم. عالین عالی.
خوشحالم که یونگ هوا بازم داره میره رانینگ من. اگه دست من بود برنامه کاریشون رو پر از رانینگ من میکردم!خخخخخ
پاسخ: شرمنده!! واقعا شرمنده! نیس ما خیلی با کلاسیم! مهمون خارجی داشتیم خخخخخ بببخشید واقعا!! منم خیلی دوست دارم راننینگ من رو! یونگ توش عالیه! تیم خیلی خوبین!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com