I.Boice | Iranian Boice Community


\

2015.04.02

leejungshin91: #FTISLAND #MCountdown broadcasting today #Pray!!

همراه اف تی ایلند . حین ضبط برنامه ی ام کانت امروز . آلبوم Pray!

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت0:30---16 فروردين 1394
واقعا آرمی می بینی؟ نچ نچ نچ... همشم زیر سر اون هونگ کیه حسوده!!!
پاسخ: ارمی میگه جونگ هون حسوده اره؟


رز
ساعت15:25---15 فروردين 1394
سلام پوران جونم
فکر کنم منظور آرامیس اف تی ایسلند که با طرفداراش شورش دراوردن حسودا
من واقعا صدای هونکی واسه تو زیبایی و وارثان دوس داشتم آهنگ 2013 شون هم شنیدم اگه زحمت بکشند و تلاش بکنن میتونن به نفع کمپانی کار کنن با بقیه گروه ها رقابت از کمپانی های دیگه نه اینکه با سی ان بلو مثل رقیب هاشون برخورد بکنند
زمانی که یونگ داشت زحمت میکشید آهنگ مینوشت هونکی جزو طراح های ناخن شده بود زمانی که تو ایپزود ها بچه هاسی ان بلو باکار آموزها کار میکردند ب این بشر کارا موز ها رو برد ناخناشون درست کنن بعد میاد خودشو با سی ان بلو مقایسه میکنه
مقایسه که نه هر دفعه با زبونش آتیش میسونه
وای ببخشید انگار هم زیاد حرف زدم هم زیاد نظر دادم ببخشید پوران جونیم یکم که نه زیادی پر حرفم(آیکون خجالت)
پاسخ: سلام عزیزممممم ببخشید که دیر کامنتت رو جواب میدم! بخدا کوتاهی من نیس! تقصیر لوکس بلاگه که مشکل پیدا کرده بود نمیزاشت جوابهام ثبت بشه. البته سبک کاریشون فرق داره,اونها هم محبوبیت خودشون رو دارن! ولی چه اف تی چه سی ان نباید خودشون رو با هم مقایسه کنن!! خواهش عزیزمم تو که میدونی من نظر طولانی دوست دارم


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت11:22---14 فروردين 1394
واقعا که بعضی ها برا بعضی ها چه کارایی می کنن بعد بعضیا چجوری تو تلویزیون دربارشون صحبت میکنن!
پاسخ: چی شده؟ کی پشت سر شین من حرف زده؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 14 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com