I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.03

JYHeffect: Ah cool

باحاله!

 

 

2015.04.03

jyheffect89: Yyeeeaaahhhhhhhhhhhhh

 

 

 

2015.04.03

JYHeffect: Private swimming pool

استخر خصوصی!!!!

توی این ویدئو یونگهوا به زبان تایلندی میگه Sa Wat Dee Ka که یعنی سلام!! ولی من نتونستم لینک ویدئو رو پیدا کنم!

 

 

2015.04.03

بدون متن

یونگ یه ویدئو از میز شام رو توی توییترش اپدیت کرده و به زبان تایلندی میگه A-Roi-Kab یعنی خوشمزه اس!!

لینک مشاهده ویدئو

 

 

2015.04.04

jyheffect89:ONE FINE DAY  in BANGKOK

کنسرت "OFD" در بانکوک!!!!

 

 

2015.04.04

JYHeffect: One fine day in Bangkok!!! Ah the best, the best~~~!!!! thank you very much!!!!!!! Impressed

کنسرت "OFD" در بانکوک!!! عالی بود,عالی!! خیلی ممنونم!!! تحت تاثیر قرار گرفتم!

 

 

2015.04.03

jyheffect89: Received a special gift - Thailand traditional musical instrument, so I tried playing ‘Checkmate’ for a while @JJ_Lin

گرفتن یه هدیه ی ویژه -ساز سنتی تایلند- پس من تلاش میکنم اهنگ "کیش و مات"رو بعدا برای جی جی لین (بااین ساز) بزنم

لینک مشاهده ویدئو

 

 

2015.04.05

JYHeffect: Rainy Honam train line

خط قطار بارانی هونام

 

 


نظرات شما عزیزان:

ارورا
ساعت17:35---20 فروردين 1394
سلام.یه سوال داشتم شما نوشتین یونگ هوا عکسش رو توی اینستاگرامش گذاشته!یعنی این اینستاگرام اصلیشه؟چون تا اونجایی که من می دونم اصلا اینستاگرام نداره.
پاسخ: سلام نه عزیزم کاملا حق با شماست! یونگ اینستا نداره! اشتباه من بوده چون همه ی ویدئوها بقیه برای اینستاس از روی عادت نوشتم! وگرنه این ویدئو رو توی توییترش اپدیت کرده. ببخشید درستش میکنم الان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 17 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com