I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.08

JYHeffect: Please enjoy your lunch!~~~~ I made curry myself~~~ hehe it’s not instant food

لطفا از ناهارتون لذت ببرید! من ادویه کاری مخصوص خودمو ساختم...هههه این یه غذای فوری نیست!

 

 

2015.04.08

jyheffect89: 20th weekly champion on Weibo~~! Thank you!!! You will all come to see me in Beijing~~? I miss you already

قهرمان 20 اُمین هفته ی در ویبو!! ممنونم!!! همتون برای دیدن من ,به بیجینگ میاید؟؟ از الان دلم براتون تنگ شده!

 


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت19:25---24 فروردين 1394
غذاي گياه خواراس ديگه چ انتظاري داري؟!
پاسخ:من کم توقع ام! انتظاری ندارم خخخخخ


سارا
ساعت22:48---21 فروردين 1394
اهههه مثل اينكه نيومده...
گفته بودم من چين بودم ازينا خوردم...خوب بودا...ولي بابام كلا همه شو ريخت دور!من معده م با مزاج كره ايا سازگاره!از نظر بابام سوسكم جلوم بذارن ميخورم!مزه ش خوبه ها!
پاسخ: بنظر نمیاد بدمزه باشه. چیزی جز هویج و سیب زمینی و گوشت نداره


سارا
ساعت13:57---20 فروردين 1394

پاسخ: نظری نداشتی یا ثیت نشده؟


هانیه
ساعت6:42---20 فروردين 1394
نه به یونگ که از آب خوردنش هم توییت میذاره نه به مین که الان 2 هفته است آب شده رفته تو زمین همه ملت دنبالشن. از دست اینا پیر شدم من
پاسخ: واقعا مین کجاست؟؟؟؟


آرامیس
ساعت0:21---20 فروردين 1394
کاش یه ویدئو حین خوردن این شاهکارش رو هم میذاشت ببینیم قیافه ش وقت خوردنش چه شکلی میشه
پاسخ:یعنی میگی اینقدر بدمزه اس خخخخخخ محتویاتش که شبیه خوراک های خودمونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com