I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.10

jyheffect89: Good morning

صبح بخیر...

 

 

2015.04.09

jyheffect89: Goodnight lover

 


نظرات شما عزیزان:

دارتانیان
ساعت21:17---22 فروردين 1394
اینم مثل اون 4 ،5 دفعه ایه که من گفتم بی خیال میشم! نم یدونم چرا سی ان نمیذاره آدم تصمیم محکم بگیره!
پاسخ: خخخخ واقعا نمیزاره سر حرفم بمونم یهو قند تو دلم آب میشه همه چی رو یادم میره :)


آرامیس
ساعت0:04---22 فروردين 1394
میدونی چیه؟ من نمیدونم چرا احساس میکنم اون دفعه زیاده روی کردیم! از بعضی حرفام پشیمونم! خخخخ
پاسخ:خخخخخ منم هیمنطور! آرمی نصف حرفهامو پس میگیرم! ولی اون یه موردی که گفتم ادامه بده بیخیال میشم رو با جاش پس میگیرم!!! نشدنیه! یونگ هوا معذرت میخوام :)


دارتانیان
ساعت23:44---21 فروردين 1394

یونگ پسر خوبیه ..جوه دیگه بعضی موقعها میگیره....انشالله سر به راه میشه پوران جونی!
شما هم حرص نخور آرمی جان!


پاسخ: شدیدا ایشالله :) یونگ حرصمون نده لدفا


nika
ساعت23:42---21 فروردين 1394
این معلومه داره زورکی میخنده..... یکی این و نجات بده ... پدر دراومد...
پاسخ: نه توی عکس های فرودگاه هم لبخنده رو داره! فردا عکس هاش رو میزارم


سارا
ساعت22:40---21 فروردين 1394
كجا انشالله يونگ خان؟صبركن ماهم بيايم...خوش ميگذره والا...
پ بگو چرا اين چشم راست من همش باد داره...نگو از كم خوابيه!...قشششششششششنگ معلومه حسابي كرده ها!چشماش به زور بازه!گفته بذار اين دم اخري ي عكس واسه فنام بگيرم دلشون خوش باشه بدونن من هنو زنده م!خخخخ
مرسي
پاسخ: توی 15 اُمین جشنواره ی سالانه ی بهترین موسیقی چینی توی بیجینگ اجرا داره.


Nikoo
ساعت22:40---21 فروردين 1394
چه خسته
پاسخ: اثرات کار زیاده ^^


آرامیس
ساعت18:54---21 فروردين 1394
چقد حالش خوبه
پاسخ: وقتی اینطوری حالش خوبه میتونم تمام اون حرف هایی رو که بهت گفتم فراموش کنم خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com