I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.10

کنفرانس مطبوعاتی برنامه ی Fluttering India با حضور جونگ هیون

امشب (10 اوریل ) ساعت 9.30 اولین قسمت این برنامه پخش میشه.


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت0:48---13 ارديبهشت 1394
شرمنده اونی خودمم دلم داشت می ترکید! دیگه هروقت خونه باشم میام قول
چانگمین tvxq آخه تو فرودگاهم باهاشون بود عجیبه!!!!!!! بالاخره هر گروهی یه لیدر داره دیگه
پاسخ: دشمنت شرمنده عزیزممم. بیا عزیزم خوش اومدی هر وقت بیای خوشحال میشیم!


مهسا19
ساعت3:54---12 ارديبهشت 1394
سلاااااام پوران جونم خوبی اونی؟ دلم برات یه بچه مورچه شده بود! لامصب این یونی و نت روانیم کردن! دیگه اینهفته خودمو کشتم به زور پاورمو تموم کردم گفتم باااااید بیام وب! حالا فردا باید البته دوتا کنفرانس بخونم و یه میانترم :| اوضاعیه ها! کی تموم میشه راحت شم؟
واااای اینارو... حسااااابی همشون خوش تیپ شدنا عزیزم مخصوصا هیون و گیو که دلمو بردن! حالا من همون موقع فقط یه عکس از هیون با لیدری (سونگ گیو رو می گم نه یونگ :| ) گرفته بودن نور افتاده بود فک کردم هیون موهاشو مشکی سبز کله غازی کرده :| هنگیدم یه لحظه!
یه سوال راستی این چانگمین که اول با اینا بود فرودگاهم رفت چرا یهو غیبش زد نه تو هند بود نه اینجا و عکسبرداری ایناستایل؟!!!
پاسخ: سلاممممم عزیزمممم خیلی خوش اومدی! مهسای بد! نمیگی میری دیگه نمیای دلم چقدر تنگ میشه! من عادت داشتم شبها منتظر نظرات باشم خب!!!! نرووو اینطور یهوویی!! چانگین کیه؟ مهسا تو که میدونی من نمیشناسم خخخخخ لابد پشیمون شده! من اصلا از اتفاق های این برنامه خبر ندارم!!! بعدشم اینجا لیدری فقط یونگه :))))


سارا
ساعت20:47---24 فروردين 1394
چقدرررررررررر اين پسر اقاست خدااااااا...
پاسخ: بگو ماشالله :))))


نیکا
ساعت22:56---23 فروردين 1394
الان دقیقا اینا دارن چه حرکتی میزنن؟؟؟؟؟
مین هو و جونگ هیون چرا این شکلین؟؟؟؟
پاسخ: نشسته تعظیم میکنن خخخخخ چه جورین؟‌:)


دارتانیان
ساعت23:45---21 فروردين 1394
یه ثانیه بعد هیون از خنده غش کرده افتاده کف زمین!
پاسخ:خخخخخ خنده هاش خیلی خوبه! ادم بی اختیار خنده اش میگیره


آرامیس
ساعت18:51---21 فروردين 1394
چرا من اصلا از کیو لاین خوشم نمیاد؟چرا هر وقت میشنوم هیون با ایناست حرصم در میاد؟ چرا واقعا؟
پاسخ: جدی؟ بنظر نمیاد پسرای بدی باشن که! من حسی ندارم بهشون خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com