I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.11

 MR_KANGGUN: That’s right Chichi-ya hold Oppa’s hand only 

درسته چیچی-یا فقط دست اوپا رو نگه داشته!

 



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت22:19---24 فروردين 1394
اوخي چه نازه ايشالا كه زودتر دست دوست دخترشو بگيره
پاسخ: ایشالله ^^


آرامیس
ساعت10:09---24 فروردين 1394
باز من دلم برا اینا سوخت! هیون به سونگ یئون میگه فقط با من برو بیرون. مین هم به چیچی میگه فقط دست اوپا رو بگیر.
میگم چطوره مینی هم بره وی گات مرید.ها؟نظرتون چیه؟
پاسخ: نعععع دوباره وی گات مرید نه!!! موافق ترم براش دوست دختر پیدا کنیم!!!


هانیه
ساعت6:37---23 فروردين 1394
اینم جناب ستاره سهیل!!!!
البته به قول آرامیس جان انگشتان ستاره سهیل.
راستی میگم من الان شک کردم. انگشتای خودشه؟؟؟ تپل شده انگشتاش!!!
پاسخ: نه نه خودشه!!! کاش از خودش عکس بزاره!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com