I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.11

cnbluegtNice weather

هوای خوب...

لینک مشاهده ویدئو

 



نظرات شما عزیزان:

ارورا
ساعت5:39---25 فروردين 1394
سلام.خسته نباشید.ممنون بابت همه چیز!
این حرکت هیون علت داره!احتمالا در جریانید که سه روز پیش،هیون و سونگ یون عکس همدیگه رو تو اینستاگرام لایک کردن و برای هم کامنت هم گذاشتن!
سونگ یون توی پستش نوشته اگه می خوای با من شکوفه های گیلاس رو ببینی دستت رو ببر بالا!هیونم برای همین دست هاش رو اینطوری برده بالا!بعدم دوتا نظر داده برای سونگ یون!اول گفته تو خوشگلی!بعدم گفته که همسر،باید با من بری اونجا،با کی می خوای بری!اونم گفته اوپا تو خوشگل تری!شوهر،می خوای با هم بریم شکوفه ها رو ببینیم؟خیلی بامزه ن این دوتا!
پاسخ: سلام عزیز ممنونم.راستش خونده بودم کامنت هاشون رو ولی حدس هم نزدم این ویدئو هیون برای این نشون دادن موافقتش باشه خخخخ


houra
ساعت21:58---24 فروردين 1394
پسرم كاملا سر و حاله ها خيلي ممنون
پاسخ: خخخخ خدا روشکر :)))


aliirani
ساعت1:45---24 فروردين 1394
آره هیون همیشه آب و هوای جای رو که هست رو میگفته
پاسخ: خخخخخ همیشه یا نگران آب و هوان یا سرماخوردگی یا سالم برگشتن توی هوای بارونی!!!!


آرامیس
ساعت11:26---23 فروردين 1394
من یه پرنده م.آرزو دارم...
پاسخ:))))))) عالی بود!!!


هانیه
ساعت6:34---23 فروردين 1394
از وقتی رفته تو برنامه WGM همش در مورد هواشناسی صحبت میکنه.هوای خوب اثرات مثبت ازدواجه فک کنم
پاسخ: هیون همیشه راجع به هوا حرف میزد :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com