I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.12

JYHeffect: Running man~ Even though I escaped JongKuk hyung, I ended like this

راننینگ من.... با اینکه من از دست داداش جونگکوک فرار کردم, در پایان این شکلی شدم!

 

 

2015.04.12

jyheffect89: Guested on the show Diors Man, its a show worth anticipating for. An enjoyable time spent

مهمون برنامه ی "Diors Man" بودم .

 

 

2015.04.12

@JJ_Lin:  you are in Beijing, I am in Shanghai, together - let’s

تو توی بیجینگی,من توی شانگهایم

 

این عکس رو جی جی لین برای یونگ فرستاده و یونگ هم در جواب شوخی جی جی لین با پوستر آلبومش, این عکس رو براش فرستاده!

 

2015.04.12
@jyheffect89:  you are in Shanghai, I am in Beijing, together - let’s

 تو توی شانگهایی,من توی بیجینگم

 

 


نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت21:57---24 فروردين 1394
واي خداااا چه داغون شده داره از حال ميره ولي من عاشق اين برنامم ميشه زودتر اين قسمتشو بزاريد من دارم از دست ميرم كه اين برنامه رو زودتر ببينم خيلي خيلي ممنون
پاسخ: توی وب هست میتونی دانلودش کنی ^^


سارا
ساعت20:40---24 فروردين 1394

حق بده بهم
پاسخ: حق میدم! عکسه واقعا شوک میکنه آدم رو


سارا
ساعت19:45---24 فروردين 1394
واي اول فكر كردم مريض شده...خدا نميري با اين سليقه عكس گذاشتنت يونگهوا!
فكر كردم جوزام گرفته!واي قلبم ضعيفه...
مرسي
پاسخ: جزام؟؟؟؟ سارا جان واقعا یه آدم جوزامی این شکلیه؟؟؟ شما با این حدس های در لحظه تون بیشتر دارین یونگو میکشینااا :)))


ارمین
ساعت15:04---24 فروردين 1394
دانلودش کی میاد؟؟؟؟
پاسخ: عزیز اگه 2/3 روز صبر کنی محمد برای دانلود میزارتش


لاله
ساعت14:10---24 فروردين 1394
این قسمت رانینگ من رو برای دانلود میذاری؟
پاسخ: بله صددرصد میزاریم!


alirani
ساعت1:41---24 فروردين 1394
وای یه لحظه شوکه شدم فکر کردم کتک خورده.گمون کنم قهوه یا همچین چیزی روش ریخته
پاسخ: نه عزیزم صورتش گلی شده. توی برنامه راننیگ من بوده!


کیارا
ساعت1:06---24 فروردين 1394
خدا شاااااااااهده این عکسو که دیدم فکر کردم تصادفی کرده، چیزی شده ((
دستم میلرزیــــــــد
خدا خفش نکنه آخه این چه عکسیه گذاشته:-
پاسخ: یونگ هوا توی بخش اول برنامه ی رانینگ من توی حوضچه ی گل میدویید اینطوری گلی شده! تصادف نکرده!!!


آرامیس
ساعت0:22---24 فروردين 1394
خدا خیرش بده که بعد از پخش برنامه این آپدیت رو گذاشت.وگرنه فکر میکردیم یه بلایی سرش اومده.
پاسخ: قست اولش خطرناک بود...اخرشم که از دست جونگ کوک فرار کرد سر خوردن منتظر بودم صورتش زخمی شده باشه! خدا رحم کرد!


آرامیس
ساعت0:21---24 فروردين 1394

آه خدایا! این تیکه حوضچه گلیش همون قدر که باحال و هیجان انگیز بود، واقعا وحشتناک بود! از ترس یخ زده بودم! همه ش با خودم میگفتم الانه که دست و پاش بشکنه.
بعد از اینکه کله جونگ کوک رو زد تو درخت چقدر معذرت خواهی کرد.مطمئن بودم میکشدش! خخخخخ
ولی بین ایدلا فقط یونگه که از پس این کیم جونگ کوک هیولا برمیاد!
پاسخ: وای وای ارمی اونجا که دست و پاشو گرفتن پرتش کردن گفتم الانه که یه بلایی سرش بیاد!! خو اخه اون چه کاریه!!!! جونگ کوک واقعا ترسناکه!!!!!!!!! خخخخخ راننینگ من روح آدم رو تازه میکنه!!! عالیه!!! کلی خندیدم!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 23 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com