I.Boice | Iranian Boice Community


قسمت پنجم وی گات مرید جونگ هیون با زیرنویس انگلیسی

بالاخره تونستم یک قسمتو هم کامل و هم هیون کار تو دو تا سرور آپ کنم بزارم

We Got Married Ep 267 UploadBoy UploadBaz
Full 720p 1.34GB Download Download
Full 360p 449.3MB Download Download
Jonghyun Cut 720p 449.8MB Download Download
Jonghyun Cut 360p 147MB Download Download

نظرات شما عزیزان:

پوران
ساعت1:34---30 فروردين 1394
تست کردم! نشد!
چاره نداره؟ دوباره دانلود کنم؟
پاسخ: با این حساب آره باید دوباره دانلود کنی :)


پوران
ساعت1:34---28 فروردين 1394
محمد جان من این قسمتو که دانلود کردم صدا ئ تصوریش یکی نیس! چاره ای داره عایا؟
پاسخ: شاید پلیرت مشکل داره ، من با kmplayer تست کردم مشکل نداشت :-؟ با پلیر دیگه هم تست کن


houra
ساعت21:41---24 فروردين 1394
سلام آقا محمد رضا دستتون درد نكنه من هنوز چهارشو دانلود نكردم الان باهم دانلود ميكنم ممنون
پاسخ: خواهش میکنم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمدرضا ׀ تاریخ: دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com