I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.13

JYHeffect: I won two awards!!! TT TT Solo award and Overseas Popular Group award for CNBLUE! Thank you, I’ll work harder onwards~~! Every day is a fine day these days

آپدیت توییتر:من دوتا جایزه بردم!!! جایزه سولو (البوم One fine day) و جایزه ی گروه محبوب برلی سی ان بلو! ممنونم! من از این به بعد سختتر کار میکنم! روز خوبه این روزهاس!!

 

jyheffect89: Received 2 Music Feng Yun Bang Awards, thanks to everyone’s blessings! I will work hard to make better music in the future 

آپدیت ویبو:‌دریافت دو جایزه ی Feng Yun Bang. از لطف شما ممنونم! من برای ساختن موزیک بهتر در آینده بیشتر کار میکنم!

2015.04.13

With @魏晨(Wei Chen) whom became my friend today~~!! Heard you will go to Korea. Maybe we will meet in Korea

همراه Wei Chen کسی که امروز دوست من شد!! شنیدم شما به کره میاد. ممکنه ما همدیگه رو در کره ملاقات کنیم.

(پ.ن: Wei Chen خواننده سبک پاپ و بازیگر کشور چینه )

 

 

 

2015.04.13

Thanks to everyone’s blessings, I’m able to receive such a good award, I’m too blessed. I love you all 

 

از لطف شما ممنونم. من قادر به دریافت چنین جایزه خوبی ام, من خیلی خوشبختم! همتون رو دوست دارم

 

 

 

2015.04.13

jyheffect89I met Su You Peng (Alec Su) and Chen Dou Ling at the ceremony awards, they are indeed really beautiful people 

من Su You Peng و Chen Dou Ling رو توی مراسم اعطای جوایز دیدم. اونها در حقیقت واقعا آدم های خوبی هستن!

 


نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت16:03---28 فروردين 1394














پاسخ: 



رز
ساعت9:16---27 فروردين 1394
نه پوران جونیم منظورم این نبود بهتون جسارت کنم باور کنید چنین قصدی نداشتم من درکتون میکنم هر پست دادن توی وبلاگ و سنجیدن جوانب گذاشتن مطلب وقت گیر هستن من واقعا قصدم تشکر ازتون بود خدایی ناکرده زبونم لال منظورم جسارت به اینکه چرا مطالب دیر میزارید بعورکنید که اینطور نیست من عذرمی خوام اگه لحنم اینطور نظرمو رسوند
پاسخ: نههههه عزیزممم من همینطوری برات تعریف کردم! خودمم منظوری نداشتم!! کلا خواستم توضیح بدم چرا نیستم ^ــــــــــــــــــ^


رز
ساعت16:01---26 فروردين 1394
ســـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــلام پوران جونیم
خسته نباشیـــــــــــــــــــــــــ ــــد
تو ویبوی یونگ این عکس رو دیدم گفتم دختر مجسمه عروسکی ولی متن زیریش توست یونگ متوجه ام کرد انسان
ممنونم که با اینهمه مشغله, تمام سعیتون رو میکنید و وب رو میچرخونید خسته نباشید خانومی
پاسخ:سلام عزیزممممم مممنونم همین کامنت هاش شما خستگی آدم رو درمیاره مرسی ^^ من دوباره افتادم رو دوره کار,اصلا خونه پیدام نمیشه که بخوام پست بزارم. ببخشید که دیر میشه :(


آرامیس
ساعت11:36---26 فروردين 1394
کاش تنها نرفته بود.وقتی جایزه گرفتن دلم براش سوخت که تنها بود.
پاسخ:منم خیلی!!!! این سه تا رو بگو که رفتن سینما!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 25 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com