I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.12

چند عکس از پشت صحنه ی فیلم برداریه فصل 4 ام برنامه ی کمدی "Diors Man"

 


نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت15:43---29 فروردين 1394
تو زیبایی اونشب که واسه ورود گومی نام جشن گرفته بودنداونجاهم یونگ توی همچین صحنه ایی بود اونجاهم یونگ با یه جام تو دستش به افق مینگریست
درست 2تیر1390بودش که من فیلم توزیبایی رو دیدم بعد چون با فضای تخیلی کره ایی ها زیاد کنار نیومدم بیخیال شدم تا28دی 1392اجرای سی ان بلو روتو اینترنت دیدم تحقیق و دانلود پشت سرهم تا به خودم امدم دیدم یکسال و خورده ایی گذشته و من هنوز درحال دانلود و اخباریافتن از سی ان بلو ام شناختن ویژگی تازه ایی در موسیقی راک هستم به وسیله این چهار گل و همچنین این 7-8ماهی که با وبلاگ و پست های شما آشنا شدم بعد دیدم این گروه عالی طرفدارای گلی هم مثل شما پوران جون داره
پاسخ: اره راست میگی یادم اومد! چه خووب که تاریخشو یادته! من ماهش رو یادمه ولی روزش رو نه! مرررررررسی عزیزممم شما خودت گلی!!! واقعا من توی این 10 ماه کنار شماها واقعا لذت بردم!!!


رز
ساعت15:58---28 فروردين 1394
پوران جونیم اگه گفتید شیش سال پیش یه صحنه اینجوری همه ی ما بویس ها بدون شک از یونگ دیدیم کجابود توی همچین جایی (یه دونه از اون رقص معروف هاشم اون وسط اجرا میکرد یادتونه؟)با اولین نگاه ذهنم کشیده شد به قدیما
پاسخ: به حافظه ی داغون من اعتمادی نیس!!! کجا بوده یادم نمیاد :)


سارا
ساعت15:39---27 فروردين 1394

ببين پسر دست گلمونو به كجاها ميكشونن ها...

پاسخ: بیخیال چیکار کرده مگه



کیارا
ساعت3:03---27 فروردين 1394
یا خدا اینجا کوجاس؟
والا ما که از عکسا چیزه طنزی نمیبینیم
خدایا یونگ هوا رو به خودت سپردم از شر اجانب و اینجور جاهاااا

پاسخ: خخخخخ ایوووول عالی بود!!!! کلی خندیدم D: یونگهوا بیخطره نگران نباش!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com