I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.14

 جونگ شین قراره به عنوان مهمان توی قسمت 6ام سریال "The Girl Who Can See Smells" بازی کنه. این سریال 16 قسمتی محصول شبکه یSBS و از 1ام اوریل شروع به پخش شده. قسمت ششم ایم سریال 16ام اوریل (فردا) پخش میشه :)

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت4:37---12 ارديبهشت 1394
پوران فیلم شینو دیدی؟ همون یه قسمتیه که اومده! فیلمش خوبه آدم کلشو دان کنه؟ البته تابستون
پاسخ: من الان نمیدونم این کدوم پسته!!! فیلم شین؟The Girl Who Sees Smells؟؟؟ اگه منظورت اینه که شین همش 20 ثانیه بازی کرده خخخخ


دارتانیان
ساعت20:33---27 فروردين 1394
وای شینی!
ممنون از همه ی پستهات پوران جونی من چند وقتی نمی تونم نظر بذارم ولی همیشه می خونم و ذوووق میکنم! شینییییییی!
پاسخ: خواهش میکنم عزیزممم.حضورت مهمه بانو!


آرامیس
ساعت19:13---26 فروردين 1394
یه نکته بامزه تو حضور شین تو این سریال هست.فک کن! شین باید نقش یه آدم خیلی معروف رو بازی کنه که همه دخترا عاشقشن. این دختر نقش اول هم خیلی دوسش داره و یوچان باید به شین به خاطر معروفیتش حسودی کنه.
پاسخ: ای جوووونم!! چقدر بهش میاد این نقش!!! عالیه! مرسی ارمی از اطلاعاتت من خبرش رو کامل نخوندم اصلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com