I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.16

JYHeffect:  I’m watching Picnic

من برنامه پیک نیک رو میبینم!

(پ.ن: موضوع این برمانه راجع به ازدواج بوده و یونگهوا گفته: امیدواره بتونه با زنی اردواج کنه که شغلش رو عنوان یه سلبریتی درک کنه و به موزیکش گوش کنه  و راجع بهش باهم حرف بزنه و درنهایت هم گفته میخواد توی سن 45 یا 47 سالگی ازدواج کنه!!)

 



نظرات شما عزیزان:

saba
ساعت12:44---30 فروردين 1394
من عایا جایی رفته بودم که الان برگشتم؟
اگه برگشتم الان رسیدم یا هنوز تو راهم؟
پاسخ: نه به سلامت رسیدی ^^


هانیه
ساعت8:47---30 فروردين 1394
آقا الان من مثل چی از پیام قبلی ام پشیمونم. یکی هست شدید عشق مینه، میترسم ترورم کنه. به جون خودم من هر چهارتاشون رو دوست دارم، شما با هم کنار بیاید، آخرش یکی شون رو بدید من ببرم.مین بود چه بهتر ، نشد من به هرکدوم اون سه تا راضی ام. خیرشو ببینین
پاسخ: خخخخخ کی؟ آتنا؟ :)))


هانیه
ساعت8:19---30 فروردين 1394
باشه قبول.شین واسه تو ، مین واسه من. اونام سر یونگ با هم کنار میان. فقط هشدار میدم، اگه مین سر یکسال تموم شد ، کسی یقه منو نگیره ها.خیلی خوردنیه آخه
پاسخ: نچ نچ اینطوری نمیشه... بهش احتیاج داریم!!! دست تو نمیدیمش! خطرناکی


هانیه
ساعت0:19---30 فروردين 1394
اوه اوه چقد متقاضی زیاده. میگم آبجیای گلم، هر کدوم به مراد دلتون رسیدین یه خواهری هم در حق من بکنید مین یا شین رو واسه من جور کنید لطفا. هر کدوم شد فرقی نداره. پیشاپیش همه شرایط پذیرفته میشه. خدا انشالله از خواهری کمتون نکنه!!!
پاسخ: شین که شرمنده ام! ولی حالا روی مینی میتونیم حرف بزنیم باهم!


saba
ساعت13:04---29 فروردين 1394
سولان کیه؟
.
.
.
.
.
.
.
.
ستاد ایجاد شک در دوستان
پاسخ: خیلی خوشحال شدم نظرت رو دیدم صبا! خوش اومدی!


saba
ساعت18:45---28 فروردين 1394
یونگ تعارف نکن چرا خورد خورد میگی یه دفعه بگو اصلا نمیخوای ازدواج کنی خیال همه راحت ...
به عمو پورنگ ایمان اوردم
پاسخ: صبا؟ ببینم شما اونی سولان مایی؟!!!!


رز
ساعت15:54---28 فروردين 1394
سلام پوران جونیم
خسته نباشی خانومی
چقدر متقاضی یونگ یافته بزنم به تخته یونگ هوا هرچی این سن ببره بالا صدرصد متقاضیاشم تعدادش افزوده میشه (شایدم سنشون کاهش پیدا کنه)و همچنین بزنم به تخته بچه هر چی سنش میره بالا جونتر و خوشتیپتر و آقا تر میشه چند وقت پیش یه عکس گرفته بود سنش15-16 میزد از منم کوچیکتر
فکر کنم یونگ اکسیر جوان ماندن در دهه 20 سالگی رو یافته واسه همین سن ازدواجش رو میبره بالا
(فقط ترسم اینه بره آخرش یه زن چینی بگیره زیاد با چینی ها میگرده خطرناک )

پاسخ: سلام عزیزممم :* ممنون. نه زن چینی نگیره! کره ای خوشگل ترن! زن کره ای بگیر یونگ! لدفا!


zahra
ساعت12:36---28 فروردين 1394
والا من میتونم با همه شرایطش کنار بیام و راجع به اهنگاش باهاش حرف بزنم ولی سن 47؟؟؟؟؟؟؟ من فکر کنم بخواد نوه اشو ببینه باید 70 سالش باشه!!!
پاسخ: حالا یه چیزی گفت :)))) زودتر اردواج میکنه! توی کره بین هنرمندا سن ازدواج خیلی بالاست! خیلی غیرعادی نیس بچه ها


سارا
ساعت10:43---28 فروردين 1394
چهل و پنج به بالااااااااا؟؟؟؟؟؟؟
اين بچه مخش ايراد پيدا كرده...اومديم و عشقشو تو سي سالگي پيدا كرد! چيكار ميخواد بكنه؟! بابا تروخدا يكم بيا پايين تر فكر ماهم باش!
من شغلشو ب عنوان سلبريتي درك ميكنم منتها اگه بخواد چهل به بالا ازدواج كنه من تا اون موقع فسيل شدم!
پاسخ: قبلا به 32/35 راضی شده بودیم...حالا 45/47 رو کجای دلمون بزاریم خخخخ سارا جان خودشم پیر شده نگران نباش!!!


لاله
ساعت10:34---28 فروردين 1394
میگم فکرکن عاشق یکی بشه بعد دختره بگه شغلتو بذار کنار.قطعا یونگ خودشو میکشه
پاسخ: کارش رو نمیزاره کنار,دختره رو میزاره کنار خخخخخ


تارا
ساعت10:19---28 فروردين 1394
منظورش اینه که با یه سلبریتی ازدواج کنه یا ذختره سلبریتی نباشه ولی درکش کنه؟؟
پاسخ: نه عزیزم. منظورش اینه که یونگهوا رو به عنوان یه سلبریتی درک کنه


نیکا
ساعت1:23---28 فروردين 1394
من از همین جا اعلام میکنم درکم خیلی بالاس و شدیدا این مسئله رو درک میکنم اصلا نگران نباش.....

پاسخ: یونگ جان اینم دومین متقاضی :)


farnaz
ساعت23:38---27 فروردين 1394
اییییییییییییی چقد دیر آخه :/
پاسخ: 40سالگی!! اصن یه کلاس خاصی داره! هنریه!


آرامیس
ساعت23:14---27 فروردين 1394
متاسفم یونگ من نمیتونم شغلت رو به عنوان یه سلبریتی درک کنم.
پاسخ: ولی من میتونم! به جون خودت میتونم!! اصن بیا امتحان کن ببین من میتونم :)))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com