I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

اینم از برنامه radio star که خیلی دراخوست بودید که بذارمش,تا الآنم که طول کشید طبق معمول منتظر بودم یرنویس انگلیسی بشه بعد بذارمش.

این برنامه در تاریخ 2014.02.05 از شبکه MBC پخش شد.توی این برنامه اتفاقات زیادی افتاده و موضوعات حساس و مشکل سازی رو مطرح کردن اما اعضای گروه با خونسردی رفع ابهام کردن و دست بدخواهاشون رو گذاشتن توی پوست گردو!

امشب وقت کرم پارت اولشو بذارم ولی تا فردا شب حتما پارت دومشم میذارم.همونطور هم که گفتم زیرنویس انگلیسی داره.

حجم:198MB

مدت زمان:00:33:09

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

shahrzad
ساعت17:49---30 دی 1393
salam mamnoonam. mishe begid ahange titraje avale in barnamaro ki mikhoone?
پاسخ:والا اول این برنامه آهنگی پخش نمیشه! دقیقا کجاش رو میگید؟


hanieh
ساعت22:29---23 تير 1393
من یک برنامه تلویزیونی از یونگ هوا دارم مدتش کمه ولی خیلی خنده داره در مورد شیرین کاری های یونگ هوا که ادای سایمون دی رو در میاره
تا حالا توی وب شما ندیدم بزارین اگه گذاشتین لطفا ترجمش کنین ما هم بفهمیم چی میگه
پاسخ:والا دوست عزیز من کره ای بلد نیستم و کارای ترجمه فارسی هم از روی ترجمه انگلیسی انجام میدم!!!!ولی میگردم اگه این برنامه زیرنویس انگلیسی داشت,چشم حتما میذارم.


مهسا19
ساعت4:12---24 فروردين 1393
=))))) نه منظورم کلا چندروزه بود
بعدم که اومدم اینجا فی*ل*تر شد و شارژ من تموم شد! الانم (امروز منظورمه) باز باید برم تا آخر هفته بیام فیلمارو دان کنم. مراقب باش باز ف نشی


aavaaa
ساعت0:43---18 فروردين 1393
خیلی خیلی ممنون

مهسا19
ساعت4:53---17 فروردين 1393
حیف باید برم یونی! برگشتم می دانلودم مرسی
پاسخ:ساعت 5 صبح می خوای بری یونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


puran
ساعت0:29---17 فروردين 1393
wow man be shedat donbale in barname bodam!!!

kheyli kheyli mamnoon am azaton
پاسخ:^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 16 فروردين 1393برچسب:cnblue,cnblue 2014,cnblue radio star 2014,برنامه رادیو استار با حضور Cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com