I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.16

این دو عکس مربوط قیلم برداریه قسمت ششم سریال "The Girl Who Can See Smells" که جونگ شین به عنوان مهمان حضور داره.همون طور هم که قبلا آرامیس عزیز توی نظرها گفته بود جونگ شین توی این سریال نقش یه آیدل معروف رو داره که با چهره ی زیبا و شخصیت فریبنده اش دل دخترا رو میبره! توی این سکانش هم که توی کافی شاپ فیلم برداری شده نقش اول زن داستان تلاش میکنه که ازش امضا بگیره!

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت0:54---13 ارديبهشت 1394
آره پوران چون یوچان بازیگر خوبیه ولی از اون مهمتر انتخاب کننده ی خوبیه! تا حالا هر فیلمی ازش دیدم عالی بوده و بازیگر مقابلاشم خوب بوده! امروزم که به خواهرم گفتم تا گفتم یوچان گفت پس باید دانلودش کنیم. من که فکر می کنم فیلم خوبی باشه... ^____*
پاسخ: ایشالله فیلم خیلی خوب و پر فروشی بشه


مهسا19
ساعت4:44---12 ارديبهشت 1394
به به چقد به شین میاد
واو یوچانم بازی کرده؟ پس حتما تابستون دان می کنم 100٪ فیلم خوبیه ^ـــــــــ^
پاسخ: چون یوچان هست فیلم خوبیه؟؟؟ :|


Ida Lee
ساعت4:54---2 ارديبهشت 1394
بچه ها فیلمش فکر کنم باید قشنگ باشه.... چون یه سکانسشو دیدم باحال بود.... و این که یوچان (JYJ) هر فیلمی بازی میکنه محبوب میشه.... دختره هم تو هر فیلمی بازی نمیکنه.....
پاسخ: انشالله! امیدوارم خییییییییییلی زیاد پربیننده بشه!


رز
ساعت15:30---29 فروردين 1394
سلام پوران جونیم من دانلود کردم دیدم
دختره میپره جلو شین امضا میگیره بعد شین اسمشو میپرسه بعد دختره میگه اسمش و بعد میگه یه قلب بکش کنار اسمم شین لبخند میزنه میگه باشه بعد میگه میتونم باهاتون دست بدم دوباره شین لبخند میزنه باهاش دست میده بعد شین دیگه واینساد دختره حرف بزنه سریع گفت عکس گرفتن ممنوع باهام دختره هم گفت اشکالی نداره بعد رفت سمت میزش پیش اون یکی شخصیت پسره بماند حالا چقدر پسره به گل پسرمون حسودی فرمودش بعد دختره گفت امضا شین رو باید بچرخونی تا بتونی اسمشو بخونی(واقعیت خودم تا به حال به این شگفتی امضا در امضا شین نپرداخته بودم شما میدونستید؟عایا)
پاسخ: سلام عزیزم منم دیدم! والا من همیشه برام سوال بود اینها اسمشون رو امضا میکنن ولی شین این خط خطیه چیه میکنه خخخخ نگو جریان این بوده! البته من برعکسشم کردم جونگ شین از توش درنیاوردم!


دارتانیان
ساعت10:26---29 فروردين 1394
خیلی خیلی کم بود!
من م یخواستم برم کل قسمتو دان کنم به خاطر شین! ولی دیدم فقط 20 ثانیه است!
پاسخ:برای این 20ثانیه پول دادن بهش؟ چقدر؟ :D


دارتانیان
ساعت21:11---28 فروردين 1394
چرا فقط ثانیه؟
البته مهم اینه که جونگ شین در هر صورت نقش اوله این سریاله تا قسمت آخر! بعله!
پاسخ: زیادی کم نبود؟؟؟


saba
ساعت18:43---28 فروردين 1394
واااائووو شین واقعا یه ایدل معروفه
پاسخ: کسی شک داشت؟


آرامیس
ساعت12:57---28 فروردين 1394
اصن یه وعضی!چشم یوچان درآد!
پاسخ: خخخخخ خیلی هم خوب!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 28 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com