I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.17

Exciting India’ Cast - Kyuline for InStyle Magazine May issue

این دو عکس صفحه رسمی لاین CNBLUE آپدیت کرده.

کیولاین (اول اسم بازیگران برنامه ی Exciting India) برای شماره ی ماه می مجله ی InStyle

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت0:56---13 ارديبهشت 1394
کاملا مشخصه که نمی شناسی ککک به هرحال من در خدمتم اگه بخوای آشناتون می کنم
پاسخ: مررررسی مهسا اونی


مهسا19
ساعت4:47---12 ارديبهشت 1394
وای منکه روانی این عکسا شدم! همون موقع فقط تو دوری از نت و شلوغی اینارو دیدم رفتم پشت صحنه اشو از یو*تی برداشتم! هیون و سونگ گیو که تهشن خدایی!
پوران جونم اگه اطلاعات درباره بقیه گروها دختر و پسر میخوای بیا پیش خودم تحلیل شخصیت اعضاشم بهت میگم
پاسخ: مهسا از گروه های دیگه من فقط FTisland رو خوب میشناسم! یا از شاینی فقط مینهو و جونگهیون رو میشناسم! از بقیه گروه ها در حد یک نفر در یک گروه شاید هم کمتر خخخخخ اصلا گروه های دیگه رو نمیشناسم!!


Ida Lee
ساعت4:52---2 ارديبهشت 1394
سانگ گیو (INFINITE) چه لم میده!
اول از همه جونگ هیان بعد سوهو (EXO)
پاسخ: واقعا من چرا جز 2/3 تا گروه بقیه رو نمیشناسم!!!! باید برم یکم با بقیه گروه ها اشنا شم! چسبیدم به سی ان فقط


دارتانیان
ساعت10:20---29 فروردين 1394
خوب هیون جان زدی مردم رو داغون کردی که! یکم کوتاه بیا!
پاسخ: کاریه که از دستش برمیاد!!!


آرامیس
ساعت22:40---28 فروردين 1394
سونگ یئون دیده این عکسا رو؟ حالا اون هی باید بگه yeppo yeppo! خخخخ
پاسخ: نه!! یکی درمیون!!! یه دونه yeppo یه دونه cute!!!


نیکا
ساعت20:31---28 فروردين 1394
اوووووووووووو
هیون چقدر باحال اینجا.....من عاشق این جور عکسام
پاسخ: منــــــــــــــــــــم!!!


سارا
ساعت17:09---28 فروردين 1394
وااااااي هيون چ خوبهههههههه!
ميشه هرچهارتاشون باهم ازين عكسا با اين گريم بندازن؟ ميشه يني؟!
پاسخ:دقیقاااا مخصوصا توی عکس دومیه! هیون عالیههههههههههه!!! امیدوارم بشه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 28 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com