I.Boice | Iranian Boice Community


عکس ها خبری:

 

 


نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت23:43---29 فروردين 1394
برنامه رو دیدی پوران جون؟؟ خیلی خوب بود خیلییییییییییییییییییییییییییس .
ولی من باز آخرش دلم گرفت. من هر چهارتاشون با همو میخوام. یعنی چی هرکدوم رفته پی کار خودش. دیگه اصلا شیطونه میگه دوسشون نداشته باشما.
پاسخ: اره عالیییییی بود! خیلی دوس داشتم این برنامه رو! و برعکس تو اینقدر ذوق داشتم برای یونگ اصلا نبود بچه ها رو حس نکردم!


آرامیس
ساعت22:45---28 فروردين 1394
خخخخ.آخرش که برای بار دوم ملت گفتن انکور یونگ گفت بابا این کنسرته!من دارم کنسرت اجرا میکنم.بهم پول بدید!خخخ.بعدشم خودش از اینکه همچین حرفی زده خجالت کشید.
اور یونگ ایز بک!
پاسخ: خخخخخ اره خیلی بانمک دستش رو گرفت جلو دخترا!!! اینقد دلم برای این یونگ تنگ شده بود!!!!!!!!!! خوب موقعی برگشت!!!! دستش درد نکنه! من همش نیشم باز بود! صدایYDG رو خیلی خوب درمیاره خیلی خندیدم اونجا


نیکا
ساعت20:28---28 فروردين 1394
من نمیدونم چرا آنقدر من بدشانسم؟؟؟؟
دقیقا موقعی که این همه برنامه باحال میاد برا دان من سه تا حالت دارم
1.اینترنت از مرکز قطع میشه
2.بابام اینترنت و قطع میکنه
3.سرعت اینترنت در حد لالیگا میاد پایین
یعنی رسما من بد شانس ترین موجود
ولی خیلی دوست دارم ببینمش
پاسخ: نیکا جووون منم همینطوره برنامه ام! هروقت ویدئوی مهمی قراره دانلود کنم سرعتم میشه 20کیلوبایت!!!!!!!!!!!!


کیارا
ساعت20:07---28 فروردين 1394
من عاشق اینجور تیپام چه سویشرت خوشگلیه
میگما ایشالا کوفتشون شده باشهههه -) اصلا چه معنی میده یه مشت دختر مجرد اونجا جلو یونگ هوا بشینن؟:|:|:|
ولی خوشم اومداا گف میخواد 45 سالگی ازدواج کنه ضد حال زد به همشون خخخخخخ
پاسخ: ایشالا 20 تاشونم کچل بشن!!!!!!!! انصافه واقعا؟؟؟؟ این تیپ به یونگ خیلی شدید میاد!!!


saba
ساعت18:42---28 فروردين 1394
خوشتیپ شده
ممنون
پاسخ:خواهش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 28 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com