I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و عصر بخیر...

بعد از انتظار حدودا یک ماهه, بالاخره ترجمه انگلیسی موزیک ویدیوی جدید گروه, White, منتشر شد و منم طبق عادت مالوف ترجمه و زیرنویس فارسیش رو آماده کردم.

به علاوه این, موزیک ویدیوی Checkmate که از آلبوم سولوی یونگ هوا مونده بود و زیرنویسش نکرده بودم رو هم ترجمه و زیرنویس کردم, هرچند قبلا چن تن از دوستان دست به این کار زده بودن.

هر دو آهنگ (البته chekmate بیشتر) جای بحث و نقد زیادی دارن که انشاا... در فرصت مناسب در  تالار گفت و گو بهشون میپردازیم.

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت20:25---30 فروردين 1394
وایییی ممنون اقا هادی خیلی دوست داشتم معنی کیش وماتو بدونم خیلی رو اعصابه انگلیسیشو میفهمی کره ایو تنیتونی عججججب معنی باحالی داره
پاسخ:خخخخخخخ خواهش میکنم


farnaz
ساعت18:13---30 فروردين 1394
عالی بود ممنون white با زیرنویس چ خوبه
پاسخ: آره, اما مثل کارای دیگه ژاپنیشون خیلی معنی عمیقی داره!


پوران
ساعت22:55---29 فروردين 1394
هادی عالی بود ممنون!!
وایت رو با زیرنویس خیلی بیشتر دوست داشتم!
پاسخ:به به!!!! ببین کی اومده نظر گذاشته....بعد از مدت هاااااااااااااااااااااااااا خخخخخخخخخخ......خواهش میکنم


لاله
ساعت16:28---29 فروردين 1394
ما براتون نظر میذاریم ولی تایید نمیشه یا به دستتون نمیرسه .خسته نباشی بعد یه مدت طولانی اومدی ممنون
پاسخ:خواهش میکنم.....شرمنده گرفتار میشم دیگه نمیرسم جواب بدم


Boice
ساعت15:05---29 فروردين 1394
خيلى چك ميتو دوس دارم كلاً يونگ هوا خيلى اهنگ ساز خوبيه بين بقيه خواننده ها

Ida Lee
ساعت1:02---29 فروردين 1394
دستت درد نکنه خیلی منتظر زیرنویس دوتاشون بودم
پاسخ:خواهش میکنم


نیکا
ساعت0:27---29 فروردين 1394
یعنی خدا میدونه اونقدر که من منتظره معنی این دو تا آهنگ بودم منتظر اومدن نیمه گمشدم نیستم .....خدا خیرت بده
پاسخ: خخخخخخخ..خواهش میکنم....تا باشه از این نیمه گمشده پیدا کردنا


دارتانیان
ساعت23:26---28 فروردين 1394
ممنون! چون خیلی یهویی و غافلگیری بود خیلی از دیدنش خوشحال شدم!
پاسخ:خواهش میکنم......بعد از مدت های مدید یه نظر!!!!! نه پیام تبلیغی و نه درخواست تجدید لینک و نه درخواست و هزارتا مورد دیگه......یه نظر فقط برا پستی که گذاشتم خخخخخخخخخخ دمت گرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 28 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com