I.Boice | Iranian Boice Community


 

2015.04.16

Minhyuk visited the FNC Academy in Gangnam

چند عکس از بازدید مینهوک از آکادمی  FNC در گاگنام 

 


نظرات شما عزیزان:

Nikoo
ساعت17:14---2 ارديبهشت 1394
اخي ميني

پاسخ: ^ــــــــــــــ^


Mohammadreza
ساعت14:14---1 ارديبهشت 1394
سلام پوران
من رفتم گشتم تو سایتا برا مشکلت تنها راه حلی که پیدا کردم و نمیدونم حتی کار میکنه یا نه اینه که تو kmplayer کلیک راست کن در قسمت audio ی بخش هست audio renderer اونو بزار رو default البته خودم چشم آب نمیخوره درست شه کار حداقل اولش ی اروری چیزی میداد بشه فهمید چیکار باید کرد
پاسخ: سلام مررررسی محمد جان!!!! شرمنده توروخدا! اره درست نشد! بابا با این ویدئو 8تا دیگه دانلود کردم همه سالمن! ولی اینو از دو سرور جدا دانلود کردم باز همینه!


farnaz
ساعت19:35---31 فروردين 1394
چ ژستی ام گرفته )) الکی مثلا بلده )
پاسخ :)))))


alirani
ساعت23:50---30 فروردين 1394
سلام.چه عجب مین هو ما دیده شد چقدر دلم واسش تنگ شده بود.
پاسخ:سلام,اره دلمون تنگ شده بود


دارتانیان
ساعت21:58---30 فروردين 1394
یعنی چی؟ مینهوک ،گیتار؟
گیتار،مینهوک؟
پاسخ: داره امتحان میکنه ببینه سالمه یا نه خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 30 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com