I.Boice | Iranian Boice Community


 

 

2015.04.19

چند عکس از جونگ شین در برنامه Mnet MCountdown

 

2015.04.19

چند عکس از جونگ شین در پشت صحنه ی برنامه Mnet MCountdown


نظرات شما عزیزان:

Nikoo
ساعت17:06---2 ارديبهشت 1394
خخخخ تيپشو
چرااين keyهمجابايدباشه؟اقامن خوشم نميادازش:/
پاسخ: عزیزم کی و شین مجری های برنامه ان! مسلما باید همه جا باشه !


Ida Lee
ساعت4:43---2 ارديبهشت 1394
موفق باشه
پاسخ: ایشالله!


شین وو
ساعت23:38---31 فروردين 1394
انقدر که دلم واسه وب و انجمن تنگ شده واسه پسرا تنگ نشده...اصلا غمه عالم رو سرمه....
الان به مصیبت بعد از یک ساعت صبر کردن و رد کردنه کلی تبلیغ با این موبایله اعجوبه خواستم پیام بدم...بگم من هنوز زندم ..دلم واستون تنگ شده واسه همتون...حس میکنم تو یه جزیره گیر کردم از همتون دورم ...وای وای خیلی دلم براتون میس یو شده ...(نه بیخیاله تمام بحث واژه رو حال کردی خخخ)
بچه ها ترکیدم به صورته جدی گفتم...اگه تونستم بازم از طریقه این آب باریکه سر میزنم ...خدا منو بکش تقضایه دیگه ای ندارم...نه شوخی کردم سی ان رو بکش منم خلاص شم انقدر تو خماری نمونم...نه حالا بیخیال من یه چیزی گفتم تو فقط نت برسون...نمیدونم اومدم وب یا کلیسا فقط میدونم شدیدا دلم براتون میس یو شده و از اینجور حرفا بووووووووس فداتون هووووووم دلم نمیاد برم اما باید رفت جوره دیگر باید برگشت....اثری از مهسا شین وو...نقطه ....پایان...آقا من نمیرم زوره.. نه دیگه اشاره میکنن وقته برنامه تمومه بای درود و دو صد به درود...فارسی را پاس بداریم اما انگلیسی رو مردودیم خخخ
پاسخ:مهساااااااا کجایی تو خانوم!!!! دلمون برات یه ذره شده!!!!!!!!! میدونی چند وقته نیستی! بابا فکر دل قده گونجیشک ماهم باش!!!! خیلی خوشحالم کردی با نظرت! دمت چیز!!! :))))))) بهمون زیاد سر بزن لدفا که دلت اینقدره میس نشده! منتظرتیممممم


آرامیس
ساعت23:14---31 فروردين 1394
ای بابا! ای بابا! ای بابا! آدم دلش میسوزه
پاسخ: چقدر تفاوت!!! تا کی تبعیض!!! چرا!!!
همه بگن ماشالله!!!


دارتانیان
ساعت10:45---31 فروردين 1394
من به این نتیجه رسیدم که بچه های سی ان رحم و مروت حالیشون نیست اون از هیون این از شین!مین که دیگه وضعش خرابه گاهی به بچه های خودمون هم رحم نمیکنه!آقایان رحمیییی!
پاسخ: نه تنها بچه های سی ان رحم و مروت حالشون نیس! حتی شما هم ... بله! شما دوست عزیز! شما هم همینطورید! خاله جون رحمییییی D:


آرامیس
ساعت22:32---30 فروردين 1394
شینی جان، عزیزم، با بقیه ایدلا عکس نگیر.گناه دارن
پاسخ: خععععععععععلی هم گناه دارن خخخخخ افسرده شدن دیگه بیخیالشون شو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 31 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com