I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.20

دو عکس رسمی منتشر شده از برنامه ی Fashion King

 



نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت21:26---2 ارديبهشت 1394
سلام زدن له کردن؟؟؟؟
عذر می خوام پس اون منم که هر هفته صدر ویبو نشستم ؟؟؟؟
یا اون منم که هفته قبل جایزه مردمی ترین فرد گرفتم؟؟
یا اون که سولو داد ترکوند من بودم؟؟؟
یا تو یوتیو*ب آهنگ من چند میلیون بازدید داشته بازدید از خوندن یونگ و شین رو مقایسه کنید بعد بگید له شده
پاسخ:سلام مینا جان. خانومی من منظور بدی از گفتن اون جمله ندارم! شاید ادبیات قشنگی بکار نبردم! من شین و یونگ رو قد هم دوست دارم! اینجا هم بحث من و دارتی سر لباس پوشیدنش بود!! نه برتری از نظر تعداد طرفدار و جایزه! درسته یونگ محبوبیت بیشتری داره! ولی برای من یه اندازه ارزش و احترام دارن!


دارتانیان
ساعت14:26---2 ارديبهشت 1394
بیچاره هیونگ ها دیگه رونق بازارشان برفت!
برادر کوچیکها احترام بزرگتری هم رعایت نمیکنن! زدن داغون کردن اونا رو که!
پاسخ: مخصوصا هیونگ بزرگه رو زدن له کردن :)))))


Ida Lee
ساعت4:44---2 ارديبهشت 1394
قربون قد و بالای این پسر
پاسخ: عزیزززززززم


کانمی
ساعت20:29---1 ارديبهشت 1394
سلام پوران جونم.چطوری؟جدیدا شین هرچی میگذره بنظرم خوش قیافه تر میشهتو هم همین حسو داری؟
پاسخ: سلام عزیزمممم مرسی ^^ عصن من این شینو یجور دیگه دوست دارم :))) این دوتا جوون ها توی خوشتیپی دارن هیونگ هاشون رو پشت سر میزارن!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 31 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com