I.Boice | Iranian Boice Community


 

عکس های پشت صحنه:


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت5:38---12 ارديبهشت 1394
پوران باز سانسور کردی که
میشه آدرس سایتی که عکسارو برداشت بدی بی زحمت برم برا بقیشونم بردارم؟
پاسخ:چرا اصرار داری من سانسور نکنم خخخخخ عاقا میزنن وب چیلی میشه! تازشم کسایی که سی ان رو خوب نمیشناسن هی میخوان تیکه بندازه! منم بی اعصاب! چشم میفرستم برات ولی توی اینستا یا فیس


sheina
ساعت9:54---6 ارديبهشت 1394
وااااااای هورا خیلی خوشگل شده داداشم مرد شده دیگه وقتشه مزدوج بشه
فقط کاش یونگ زود تر با سوهیون مزدوج بشه بعدشم هیون دیگه میمونه مین و شین
پاسخ: یونگ و سوهیون؟ نه!!!


سارا
ساعت16:47---3 ارديبهشت 1394
ااااااااااااااااااا...
من ديگه حرفي ندارم...بچه م داره ٢٥ سالش ميشه ديگه بايد ازين توقعات داشت...ولي...يكم زيادي بزرگ نشده؟من با اين هيون اينطوري احساس ناراحتي ميكنم!

نكنه ميخواد جدي جدي زن بگيره؟؟نه هيون نهههههههههههههههههههه!
پاسخ: اتفاقا بنظرم بد نیس بد از این برنامه رابطشون ادامه داشته باشه! بنظر هیون خیلی دوسش داره


ساشا
ساعت0:26---3 ارديبهشت 1394
ازعکسای خوب که گذاشتید ممنون
باتشکر
پاسخ: خواهش میکنم! ممنون از نظرهای شما


houra
ساعت21:50---2 ارديبهشت 1394
عجب عكساااااايييي دهنم وا مونده الا توهنگم خييييليييي ممنونو
پاسخ: خواهش عزیزمممم ^^


Ida Lee
ساعت4:43---2 ارديبهشت 1394
به قول یکی، ای جون!
پاسخ: بقول مهران مدیری : ای جان!!!


نیکا
ساعت21:40---1 ارديبهشت 1394
ااوووووووووووووووو
چقدر تغیر یهوییییییییی.......ایول برادر هیون
پاسخ:)))))))))


آرامیس
ساعت21:12---1 ارديبهشت 1394
نه نیست.تو بیمارستان عوضش کردن
پاسخ: میگم!!!! خخخخ این هیون کجا و آن هیون کجا


آرامیس
ساعت1:06---1 ارديبهشت 1394
آره؟دکمه ی باز؟ تو وان؟ با سیگار برگ؟ بزرگ شدن بچه هامون
آدم این عکسارو با شخصیت اصلی هیون مقایسه میکنه خنده ش میگیره
پاسخ: این همون هیونه خودمون عایا؟ همونکه تو برنامه star talk بود؟


شین وو
ساعت23:54---31 فروردين 1394
یا ابلفظل این هیونه؟!!! میترسم برم یه هفته دیگه بیام کلا اینا عوض شن ....وای مامان! بینه خودمون باشه یکم ترسیدم هوووووووووووم ....
من هیونه جیگیلی بیگیلیه خودمون رو میخوام اینا زیادی بزرگ شدن ....یااااااا من دارم کچل میشم ...هووووم فکرشم نمیکردم تو عمرم انقدر از خبر هایه سی ان دور باشم و انقدر عقب بی افتم ...فکر کن چند تا برنامه رو من دانلود نکردم هووووووم من الان شدیدا به شیشه شیرم احتیاج پیدا کردمممممممم مجبورم شستم رو بمکم...هوووم..
پاسخ: مهسا یعنی بیش از تصورم من نبودیااا....بابا هیون زن گرفته! اونم بیخبری؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com