I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.22

fncmusicjapan:  Today is the start of CNBLUE SPRING LIVE 「WHITE」 at Osaka Jo Hall! The goods sale starts at 13.00pm! There are already lots of people queueing 

کنسرت بهاره ی "" در اوساکا امروز شروع میشه! فروش محصولات از ساعت 13 شروع میشه!  مردم زیادی درصف هستن!


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت5:53---12 ارديبهشت 1394
من از محصولات وایت بیشتر از خود ام ویش خوشم اومد :|
میگم این عکسو دیدم یه چیزی به ذهنم رسید! چون امکان بچه دار شدن خود هیون نیست میشه یه بچه بهشون بدن آخرای وی گاتشون؟ :| خیلی آخه به هردوتاشون میاد!!!!
پاسخ: آخی ای جانم! اینها بچه دار بشن من از ذوق میمیرم!


yas
ساعت1:12---4 ارديبهشت 1394
بسی خوشحال شدم باز چهارتایی باهمن واسه کنسرت.
این یونگ خسته نشد؟؟؟؟
عروسک و هودی هه یونگ خیلی خوبه.خب ما که نمیتونیم بخریم هیچ جوره چی؟؟؟؟؟
پاسخ: از تخیل مون استفاده میکنیم! یکی میخوریم تصور میکنیم این همونه!


آرامیس
ساعت19:07---3 ارديبهشت 1394
میگم یونگ خیلی خوب عروسک بازی میکنه! جدی میگما.هر وقت یه عروسک دستشه بیکار نمیشنیه.خلاصه یه جورایی هم خودش هم عروسک رو سرگرم میکنه!
پاسخ:)))))))))) ارمی خدا بگم چیکارت کنه! مردم از خنده!


سارا
ساعت16:53---3 ارديبهشت 1394
به زبان شيرين و روان و سيليس فارسي ميگم...
ميخواااااااااااااااااااامممم مممممممممممممممم!
پاسخ: موتوعسفم!


Nikoo
ساعت13:29---3 ارديبهشت 1394
اي خداااااامنم ميخواااام
مخصوصاازاون سويشرت خاكسترياباخرسا
پاسخ: گریه نکنید بچه ها!! دعا کنید تحریم هامون رو بردارن!


هانیه
ساعت8:18---3 ارديبهشت 1394
وای عکس چهار نفری. دلم واسه با هم بودنشون لک زده بود. میبینی پوران جون پسرم موهاشو کوتاه کرده چه خوشتیپ تر شده.الان خوشحالی من مضاعفه. دقت کردین این دوتا آخریه دارن زیادی خوشتیپ تر از هیونگاشون میشن؟؟
پاسخ: اره خوشگل تر شده! خخخخ اره موافقم!


houra
ساعت21:38---2 ارديبهشت 1394
هر چي بقيه تو اين عكس بزرگ و مردونه شدن يونگ كوچولو شده با اون عروسكش خيلي ممنون
پاسخ: خخخخخ بامزه اس ولی نه؟


نیکا
ساعت20:25---2 ارديبهشت 1394
منم از اینا میخواااااااااام
پاسخ: و من نیز!


دارتانیان
ساعت20:12---2 ارديبهشت 1394
وای چقققققد خوشحالم! اصن فعالیت گروهی می بینم از زندگیم لذت می برم!چق ایندفعه محصولاتشون قشنگه ! یونگ دوباره عروسک دید... الان اگه ایشون دونسنگشه دقیقا مینه یا شین؟
پاسخ: شینه!!!!! :)))))) چون من دلم میخواد خخخخ


درسا
ساعت19:26---2 ارديبهشت 1394
خوبه که دوباره کنار هم هستید.
cnblueباید همیشه 4تایی دوره هم باشه.
پاسخ: دقییییقا!!!! مرسی از نظرت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com