I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.22

JYHeffect: White in OSAKA Thank you~ With my dongsaeng (Younger brother

آپدیت تو*ییتر: WHITE در اوساکا. ممنونم! همراه داداش کوچکترم!!!


jyheffect89: White in OSAKA 

آپدیت ویبو: White در اوساکا



نظرات شما عزیزان:

Zahra^Boice
ساعت12:43---3 ارديبهشت 1394
من این لباسه رو میخواممممم
پاسخ: دست ما که خیلی کوتاهه!


رز
ساعت11:07---3 ارديبهشت 1394

سلام پوران جونم
اگه میشه لطفا برنامهDiors Man
Music Picnic
لینک یوتی شون رو بزارید یه دنیا ممنونتون میشم مرسی





پاسخ: سلام خانومی! دیور من هنوز لینکش نیومده! عزیزم فعلا یوتیوب لینک کامل برنامه پیک نیک رو نداره. الان تو دیلی موشن هست فقط. اگه بخوای فقط میتونم لینک چند تا از اجراهاشو بهت بدم



دارتانیان
ساعت11:00---3 ارديبهشت 1394
خخخخ چرا دقیقا! فقط همین یه دفعه !
پاسخ: متوشکرم!!‌:)))))


لاله
ساعت9:54---3 ارديبهشت 1394
چرا به اون عروسکش میگه داداش؟
پاسخ: نمیدونم ^^


Ida Lee
ساعت8:08---3 ارديبهشت 1394
چه لباس خوشملی!
پاسخ: ^ــــــــــــــــــ*


رز
ساعت0:59---3 ارديبهشت 1394

سلام پوران جونم
پوران جونم من فلفل شکنم هنگیده نمیتونم برم یوتیو* ب برنامه هایی که یونگ شرکت کرده رو ببینم میشه لطفا ادرسشون بدید من بدم به دوستم برام دانلود کنه یا جزو برنامه اتون هست تو وب بزارید اگه نیست میشه یه لطفی کنید به من لینک این برنامه جدیدا که یونگ شرکت کرده با اجراش رو بیزحمت بهم بدید ببخشید میدونم مشغلتون زیاد کاری که منم گفتم پرتوقعی ولی لطفا هر وقت براتون مقدور بود بیزحمت برام بزارید دلم برای اجرا صحبت کردن های یونگ تنگ شده ممنون میشم
پاسخ:سلام عزیزم. منظورت برنامه ی خاصیه؟ مصاحبه ای چیزی؟ برنامه پیک نیک رو دیدی؟ این لینک دیلی موشنه. www.dailymotion.com/video/x2mvi5d
فکر کنم محمدرضا برای دانلود بزارتش



هانیه
ساعت23:19---2 ارديبهشت 1394
خسته نباشی یونگ جان. میشه اون عروسکتو بدی به من.میخواااااااام
پاسخ: داداشه کوچیکشه! عروسک چیه!!! :))))))))))


houra
ساعت21:34---2 ارديبهشت 1394
خخخخخخخ چقدر بانمك شده خيلي جيگر شده عين پسر بچه ها
پاسخ: پسربچه ی 27 ساله :)


نیکا
ساعت20:26---2 ارديبهشت 1394
خداااااااااااااااا.....چقدر ناز شده......عزییییییییزم
چه ژست های هم گرفته
پاسخ: ^ــــــــــــــــ*


دارتانیان
ساعت20:13---2 ارديبهشت 1394
من واقعا محصولات ایندفعه رو خیلی دوست دارم....
پاسخ: ما هر دفعه همینو نمیگیم عایا؟‌D:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com