I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.22

cnbluegt: Good work~~ It was so fun

کاره خوب... خیلی جالب بود!

 

 

2015.04.22

cnbluegt: Yesterday in Namhae ㅎ now in Osaka

دیروز در نامهه و الان در اوساکا

 


نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت15:03---13 خرداد 1394

پاسخ: مرسی بانوووو


رز
ساعت14:12---13 خرداد 1394
سلام ببخشید فکر کردم پره
ماجرا اینه که ما بویس های ایرانی اتحادمون نشون بدیم یعنی یه سر عکس های یونگ درست کنیم با این مضمون که روی عکس ها اینو بنویسیمHappyyonghwaday_from_Iran#
بعداز امروز تا تولد یونگ هوا تو اکانتای تو/ییتر و اینستاگرام و فیسبوک و هر اکانتی که عضو هستیم هشتگ
Happyyonghwaday_from_Iran#بزنیم
بعدjyheffect0622-CNBLUE@تگ کنیم
نمیدونم میدونید یا نه لوهان بعد از این اتفاق طی پیام ویدیویی از ایرانی ها به عنوان اولین کشور حمایت کنندش تشکر کرده البته فن کلاب ایرانیش با فن کلاب اصلی چینی لوهان یه سری هماهنگی هایی کرده بودش عکسای طرفدارهای ایرانی رو واسه لوهان فرستاده بودند و اونا طی چندسال تو رویداد های مختلف با لوهان بودند که لوهان سال 2013 یکبار هم یه بلوز اهدایی ایرانی که اسم مضمون یکی از آهنگ های معروفEXOداده بودند لوهان تو یکی از موزیک بانک پوشیده بود این ماجرای # من تازه تو این فن کلاب دیدم مثل اینکه از اینکارا برای همه اعضا انجام میدند ما چرا به یونگ نگیم شهرت جهانیش وسعتش زیاد
به نظرم لیاقت یونگ بیشتر از ایناست من تشکر یونگ نمیخوام ولی همینکه توی این 19 روز بتونیم حداقل تا 1000 تا 3000تایی برسونیم #هامون یونگ میفهمه باورکنید بویس های ایزان حداقل از نوع فعالش50تایی میشه روزی حداقل 20یا30 تا هشتک که چیزی کم نمیکنه ازشون من با وجود انتحان صحنه همه تلاشم رو میکنم از شما هم کمک میخوام تو فن کلاب منتشر کنید بترکونیم امسال یونگ نفهمه سال دیگه میفهمه لطفا

پاسخ: واقعاااا دم آقای اوهان گرم! بیخود نیس اینهمه EXO طرفدار داره! چه خووووووب واقعا!!! مرسی از توضیحت!!! من که رفتم دست بکار بشم!!!


رز
ساعت22:43---12 خرداد 1394
سلام بر پوران جـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــونم
خوبی خانوم گل خسته نباشید گلم
پوران جون من یه برنامه هایی واسه تولد جونگ یونگ هوای گل دارم(الان میگین مشکل پیدا کرده ام با خودم یه روز میگم آقای جونگ یونگ هوا یه روزم یونگ گل اثرات فشار امتحانات شما به روم نیارید )
واقعیت اش من جدیدا از طرفدارای کی پاپ چیز جالبی دیدم به لینکی که میزارم یه نگاه بندازید خیلی جالبه اگه بشه تو این 20 روز روزی 10 تا 20 # از یونگ رواج بودیم با اسم بویس های ایرانی میتونیم بترکونیم (هرچند بویس ها خوابند ولی من به شما وب انجمن امیدوارم از اونجایی هم که من تازه عضو اینسنا شدم یعنی از شب عضویت یونگی بویس ایرانی زیادی ندیدم جز شما و آوا و ریحانه بیایید نشون بدیم از اون عربای بیخیال از اون عربا سرتریم حالم بهم خورد اینقدر عرب واسه هیون جانمون کامنت میزارند فایتینگ


http://ohsehunfans.in/iranian-fans-project-for-baekhyuns -birthday.html

پاسخ: سلام عزیزدلم ممنونم ,خسته امتحانها نباشی! خانومی این لینکه چیزی توش نیس یا من چیزی ندیدم؟ خودت یکم بیشتر توضیح میدی؟


houra
ساعت13:36---3 ارديبهشت 1394
سلام پوران جون اين قضيه خواستگاري توي يكي از برنامه هاي يه ايدل ديگه به اسم hyun moo هستش كه اگر اشتباه نكنم دختر عمه ش يكي از طرفداراي يونگه تو اين برنامه يه جا دختر عمش ميگه طرفدار يونگه و هيون مو هم بنده خدا رو ميزاره سركار و ميگه الان به يونگ زنگ ميزنه و گوشي خاموشو ميده دست دختره كه خيلي ناراحت ميشه بعد تو قسمت بعد يونگ واقعا ميره خونشون كه دختره يه جيغ بنفشم ميكشه بعدم همه بهش ميگن اگر سوالي داري ازش بپرس اونمازش ميپرسه دوست دختر داري با من عكس ميندازي به من امضا ميدي يونگم هي ميگه البته بعد يهو دختره ميگه با من ازدواج ميكني خخخخخ اگر كليپشو بزاريد جالبه من خودم هر سه تا كليپشو دارم كلي سرش خنديدم اگر اشتباه نكنم اسم برنامه هم living alone
پاسخ: اها! اره همون که گانگنامم هست! یا هیون مو همون گانگنامه؟ خدایی خیلی خنده داره! من اسمش رو نمیدونم از یه سایت کره ای گرفتم فقط میدونم قسمت 96 خخخخ! اونجا که یونگ میاد تو ریکشن دختره عالیه!!!! الهیاونجا که مرده محکم میزنه روی زانوی یونگ خخخخ خیلی خوب بود! تا یونگ باشه دیگه شلوار پاره نپوشه!


آوا
ساعت11:45---3 ارديبهشت 1394
بله دیگه دیروز نامهه وامروز اوزاکا، ما دیروز این طرف حیاط امروز اونطرفش! منم گفتم کامنت بذارم برا معرفی وب توی اون مسابقه هه ولی با گوشی خیلی سخته سه ساعت طول کشید!
پاسخ: سلام بانو! شرمنده کردی ^^ میدونم با گوشی خیلی سخته نظر بزاری!!


houra
ساعت21:29---2 ارديبهشت 1394
سلام پوران جونم خوبي؟ منظره قشنگيه خيلي ممنون
پاسخ: سلام خانومی ^ــــــــ^ مرسی عزیزمممم. خوش اومدی


درسا
ساعت19:25---2 ارديبهشت 1394
عزیزمممم چه خوب که خوش می گذرونه.
پاسخ: یه سفر پر از انرژی های خوب ^^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com