I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

خب, همونطور که میدونید و دیدید, قسمت اول برنامه Fluttering India به پخش عمومی رسید.

دوست و همکار عزیزمون, پرنیا, زحمت زیرنویس فارسی قسمت اول این برنامه رو کشید و برامون فرستاد.

در ضمن نمیدونم در جریانش هستید یا نه, که پرنیا وب جدیدی زده و به کل امور کمپانی FNC پرداخته. آدرس وبش هم: family.loxblog.com هست.

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

منا
ساعت14:46---17 ارديبهشت 1394
سلام مجدد. شرمنده من اون منایی که میگین نیستم اما تو رای گیری هواتونو داشتم خواستم بپرسم زیرنویس قسمت دومشم قرار میگیره یا اینکه اینم نصفه کاره ول میشه
پاسخ:والا در حال حاضر که قادر نیستیم تکمیلش کنیم....ایشالا در تعطیلات حتما! خیلی ممنون از حمایتتون!


منا
ساعت11:45---5 ارديبهشت 1394
ممنون عزیزم که گذاشتی و ممنون از پرنیا که ترجمه کرده. فقط خود برنامه رو از کجا میشه گرفت؟؟
پاسخ: خواهش میکنم....تو ون ستون موضوعات برنامه های تلوزیونی رو که بزنی.....پیداش می کنی....فقط اگه شما همون منا, پرچمدار cnblue در آوردگاه انجمن هواداران کی-پاپ هستی.....هوای ما رو تو این رای گیری داشته باشید :دی


هانیه
ساعت8:24---5 ارديبهشت 1394
دستشون درد نکنه. فقط ادرس وب درسته؟؟ برا من جای دیگه ای باز میکنه.
پاسخ: فک کنم درست باشه.....بازم چک میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com