I.Boice | Iranian Boice Community


با عرض سلام و وقت بخیر...

امروز مهلت ثبت نام مسابقه "بهترین فن کلاب فارسی" که بانیش سایت پرا*کلز هست, تموم شد و نامزدین بخش های مختلف رو اعلام کردن.

از هفت بخش مسابقه, در پنج بخش نامزد شدیم که شرح بخش ها و رقبامون در هر بخش رو می تونید در ادامه مطلب مشاهده بکنید.

رای گیری هم از ساعت 24 امشب, 5 5اردیبهشت, شروع میشه و تا 15 اردیبهشت ادامه داره. دیگه از اینجا به بعد چشم امیدمون اول به خدا و بعد به شما بویس های عزیز هست. با اینکه شاید از دید خیلیا این نظر سنجی عادی باشه, اما من و تیم مدیریتی خیلی روش حساب باز کردیم! حتی برنده شدن در یک بخش هم در برنامه های آینده مون خیلی کمک میکنه!

پس خواهشی که من از شما دوستان دارم اینه که لطفا حمایتمون بکنید, به خاطر خودتون که کلا این مجموعه متعلق به شماست.

لینک رای گیری:

آدرس بدون چیلتر:

http://1.praclestwo.ir/?p=5234

 

پ.ن: این مطلب تا 1394/02/15 پست ثابت وب خواهد بود.

با تشکر            

تیم مدیریتی فن کلاب I.Boice

 

Best New Comer  – بهترین فن کلاب  تازه کار 

SONEha
Soshified
Oh Sehun Fans
The Best B2ST Iranian Fanclub
EXO Planet EXOL Heaven
انجمن هواداران ایرانی I.Boice) CNBLUE)
Fx Forever
Super Junior Collection

 

Best  Admin  – بهترین مدیریت

≡≡≡ B.A.P ≡≡≡ – Admin Joko
SONEha – Elahe
Oh Sehun Fans – Samira
Infinite Land – Mahsa
The Best B2ST Iranian Fanclub – B2uty Fan Leader&Shiva Itzmeys
EXO Planet EXOL Heaven – Pegi
FX Forever – Nasim
انجمن هواداران ایرانی I.Boice) CNBLUE – Hadi)
Super Junior Collection – No.1

 

Best Athmospher – بهترین جو

≡≡≡ B.A.P ≡≡≡
SONEha
Infinite Land
The Best B2ST Iranian Fanclub
انجمن هواداران ایرانی I.Boice) CNBLUE)

 

Best Idea – بهترین ایده و نو آوری
Oh Sehun Fans
Infinite Land
انجمن هواداران ایرانی I.Boice) CNBLUE)
Super Junior Collection

 

BPF – بهترین فن کلاب فارسی زبان

≡≡≡ B.A.P ≡≡≡
SONEha
Soshified
Oh Sehun Fans
Infinite Land
The Best B2ST Iranian Fanclub
☆First & Official Fansite Of GOT7 In Ir☆
EXO Planet EXOL Heaven
انجمن هواداران ایرانی I.Boice) CNBLUE)
FX Forever
Exo FanFiction
Super Junior Collection


نظرات شما عزیزان:

کیارا
ساعت1:19---14 ارديبهشت 1394
منم رای دادم
حیف شد اون چن روز اول سایتشون فی.لتر بود.

پاسخ:ممنون.....اصلا همون روزای اول بود که اختلاف آرا کم بود....ولی بازم ممنون...محبت کردی


مهسا19
ساعت1:22---13 ارديبهشت 1394
من چندبار رای دادم ولی به نظر من خود کاری که می کنید مهم تره فایتینگ...
پاسخ:دستت درد نکنه...اما اینکه برا چن نفر ارزش داریم...اصن چن نفر ما رو دنبال میکنن مهمه!!! نیست؟!


Nikoo
ساعت0:20---10 ارديبهشت 1394
منم رای دادم
پاسخ:خیلی ممنون


saba
ساعت22:20---9 ارديبهشت 1394
منم رای دادم
تو وبلاگای لینکت بگی این خبرو بزارن وبشون فکر کنم رای گیری بیشتر بشه .
پاسخ:خیلی ممنون...والا تنها وبلاگی که از اون لیست لینکام فعاله....فقط وب شماست!


ریحانه
ساعت21:11---8 ارديبهشت 1394
سلام اقا هادی رای دادیم ولی خیلی رتبه مون پایینه به دوستامم گفتم رای بدن دیگه چیکار کنم رتبهمون بالا بره ؟فایتیییینگ
پاسخ:والا من به دوست و دشمن, آشنا و غریبه رو انداختم.......تا الآن بیشترینش شده 31 رای!!! باید 48 رای دیگه گیر بیاری تا بشیم رتبه اول در هر 5 بخش...یا حداقل یه بخش!


Ava
ساعت22:30---7 ارديبهشت 1394
سلام وخسته نباشید وتشکر بابت تمام پستای عالی و آپدیت همیشه تون...من رفتم رای بدم نشد! یعنی پیدا نکردم کجا بود رای گیریش...اول لیست فن کلاباست بعد نتیجه رای گیری...نکنه تموم شد؟؟
پاسخ:آدرس جدید رو گذاشتم....با این امتحان کن...اگرم نتیجه رو نشون بده یعنی قبلا رای دادی!


پرنیا
ساعت19:06---7 ارديبهشت 1394
منم رای دادم و به هرکی که به ذهنم می رسید میره رای میده خبر دادم.. ایشالله همونی که حق این وب و بویس هاست نصیب می شه
پاسخ:خیلی ممنون....لامصب خیلی بد موقع افتاد! نه تو تونستی شرکت کنی و نه اینکه ما بتونیم نتیجه بگیریم! به هر دستت درد نکنه :)


بویس
ساعت15:54---7 ارديبهشت 1394
منم به شما رای دادم! امیدوارم موفق بشید! فایتینگ!
پاسخ:خیلی ممنون


کانمی
ساعت22:09---6 ارديبهشت 1394
سلام.چطورین؟خسته نباشین.من رفتم رای دادم.فقط یبار اجازه رای داریم؟امیدوارم این وب برنده شه چون تک تک نویسنده های این وب که برامون از سی ان خبر میزارن و کلی زحمت میکشن،لیاقتشون خیلیه
پاسخ:خواهش میکنم.....لطف بیش از اندازه شما به ماست :)......ماسفانه یا خوشبختانه با هر سیستم فقط یک رای میشه داد!


بهار
ساعت20:44---6 ارديبهشت 1394
سلام.تا اون موقعی که من رای دادم،فقط 120 نفر شرکت کرده بودن.حالا جدا از فن سایت،یکم باورش سخته که طرفدارای B2ST بیشتر از بویس ها باشن!یا مقلا اون گروها که نمیشد اسمشونو خوند حتی!!!!!!!!!!
این سایت بهترینه،مث خود بویس ها که بهترینن...بقیه ام اگه خبردار بشن و رای بدن برنده میشید،اگه ام نشد،که مهم نیس!
دمتونم حسسسسسابی گرم3>
پاسخ:خواهش میکنم و کمال تشکر رو دارم به خاطر حمایتتون.......ایشالا تو 7/8 روز باقی مونده بتونیم برسم به صدر جدول رای گیری :)


کیارا
ساعت16:07---6 ارديبهشت 1394
منم آدرسو پیدا نکردم احتمالا هنوز خودشون آدرسو ندادن :|

میگما الان این آدرس فیلتری گذاشتین اینجا فیلی نشه یه وقت
پاسخ:نه والا از آدرس جدید خبری نیست....ولی اگه فیل شکن داری حتما برو رای بده....فاصله مون داره زیاد میشه با بقیه


houra
ساعت19:12---5 ارديبهشت 1394
سلام آقا هادي وب شما كه واقعا عاليه ايشالا كه موفق باشيد ممنون كه اطلاعات لازمو گذاشتيد
پاسخ:خواهش میکنم....فقط هر چه سریعتر اقدام به ثبت رای بکنید....یه کم عقبیم


ساقی
ساعت15:53---5 ارديبهشت 1394
ای جان.....این وب بهترینه و قطعا رتبه میاره
پاسخ: با لطف و مرحمت شما...حتما موفق میشیم :ایکس


پوران
ساعت15:41---5 ارديبهشت 1394
فیلترید! آدرس رو عوض کن
پاسخ: این یعنی اوج بد شانسی!!!! از دیشب که بگیر نگیر داشت....الآنم از صبح چیل شده رفته.....کل نت رو شخم زدم چیز جدیدی گیر نیاوردم هنوز....پیدا کردم عوض میکنم لینک رو :((((((((


فاطمه جونگی
ساعت14:57---5 ارديبهشت 1394
man hamishe miam inja!
پاسخ: معلومه :دی


انا
ساعت13:55---5 ارديبهشت 1394
بهترین مدریت؟
بهترین جو؟
بهترین ایده ونو اوردی؟
جک خوبی بود
شما اخر بشین خیلی به سرتو یکی مخصوصا اضافیه
پاسخ: معذرت میخوام.......شما؟!


فاطمه جونگی
ساعت23:47---4 ارديبهشت 1394
فایتینگ دونگسنگ!حتما رای میدم!
پاسخ:به به......سلام بر شما....اینطرفا؟! سرافرازمون کردی ....... نمیومدی هم اس ام اس + تلفنی بهت خبر میدادم :دی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 4 ارديبهشت 1389برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com