I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.22

MR_KANGGUN:  WHITE in osaka,  Thank you! It was fun :) 

وایت در اوساکا, ممنونم! جالب بود :)

 



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت20:50---5 ارديبهشت 1394
عكس خيلي قشنگي شده ممنون
پاسخ: خواهش میکنم عزیزممم


yasaman
ساعت20:19---5 ارديبهشت 1394
اين عدالت نيست!! مام كنسرت خواست!!
پاسخ: پیشنهاد میکنم یه دوتا از کنسرت های باکیفیتون رو بزارید تو سینمای خانواده! با صدای بلند تو خونه گوش کنید! چراغ هارو هم خاموش کنید! بهتر از هیچیه :))))))


هانیه
ساعت7:59---5 ارديبهشت 1394
یعنی من کشته این عکسای مثلا هنری هستم!!!!!
پاسخ: منم ^^


هادی
ساعت23:33---4 ارديبهشت 1394
بعد از مدت ها.....تور release برگذار کردن! خدا میدونه کی ویدیوش منتشر میشه!
پاسخ:سلام علیکم آقا هادی :))) ببخشیدا من سفر یه روزه کاری پیش اومد. رفتم و اومدن خبر ندادم D:
پاسخ:خواهش میکنم.......شما بیشتر از اینا بر گردن این جانب حق داری :دی ولی خوب موقع رسیدی....داستان غم انگیز در 10 روز آینده اس !!!!
پاسخ: اوووه چرا غم انگیز؟؟؟؟ با کمک بچه ها میتونیم وب و سی ان رو به همه نشون بدیم!!!
پاسخ:ایشالا.....خدا از دهننت بشنوه.....:ایکس
پاسخ:این نظراتم برا خودش چت هاااا :D
پاسخ: ایشالله! مطمئن باش!!! خخخخخ من اینقدر دوست دارم توی نظرها اینطوری حرف بزنم!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 4 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com