I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.24

پیش نمایش چند عکس از قسمت 269 برنامه ی وی گات مرید


نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت12:28---12 ارديبهشت 1394
میدونستین من تولد یک روز قبل از تولد جونگ هیونه!

پاسخ: جدی؟ تولد پیش پیش مبارک زهرا جان ^^


سارا
ساعت17:22---6 ارديبهشت 1394
خاك بر سرم!! اين دختره هيونو اسب فرض كرده؟؟درسته متولد سال اسبه ولي دليل نميش هجاي اسب ارابه رو بكشه كه!
ولي جدي جدي ي خبرايي هستا...ينكه همش داره ميخنده فك كنم واقعي واقعي عاشق دختره شده!!هيوووووووووووووووووننننننن نن!تو لياقتت بيشتر از اينه!!تجديد نظر كننننننننننن لدفاااااااااا!!
پاسخ: بلانسبت. من نظری ندارم تا خود برنامه رو ببینم


ارورا
ساعت5:20---6 ارديبهشت 1394
خدا کنه همیشه بخنده پسرم!
این جور عاشق شدن ها فقط مخصوص اردی بهشتی هاست!دیدم که می گم!کاملا طبیعیه!
پاسخ: ایشالله!!! خدایا شوهر اردیبهشتی بده لطفا خخخخخ


houra
ساعت20:14---5 ارديبهشت 1394
بچم حسابي ذوق كرده ها معلومه قبلا به يونگ حسادت ميكرده پسرم كاملا آماده ازدواجه
پاسخ: دختره رو دوست دارم همین رو بگیرید براش :)


alirani
ساعت17:42---5 ارديبهشت 1394
این هیون عاشق شد رفت ها!!! همش می خواد دست دختره رو بگیره فکر کنم...
پاسخ: بد جوری هم عاشق شده!!!


آرامیس
ساعت10:35---5 ارديبهشت 1394
هیون یه کم هم نیش مبارک رو ببندی بد نیست.زشته میگن پسره ذوق کرده. البته فک کنم واقعیت هم همینه
پاسخ: من اصلا نمیتونم هیون رو اینطوری تصور کنم!!! خخخخ خیلی این روی هیون جالبه انگیز ناکه!


لاله
ساعت10:17---5 ارديبهشت 1394
بنده خدا هیون ازکمر درد میمیره!!!!!!!!!! جالب اینجاست صداشم درد نمیاد وهی میخنده
پاسخ: فکرکنم خنده های هیون توی این برنامه جایگزین کلیه ی ریکشن هاش شده! میترسه,میخنده! تعجب میکنه,میخنده! ذوق میکنه,میخنده! کلا داره میخنده!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 5 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com