I.Boice | Iranian Boice Community


 

2014.04.24

Poster Photoshoot BTS & Special gift from Sihoo (Lee Jonghyun): Signed Polaroids Facebook Give Away 

چند عکس ار پشت صحنه ی عکس برداری سربال "" و هدیه ی ویژه سیهو:اهدای عکس امضا شده در ف.یس بو.ک

 


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت17:16---6 ارديبهشت 1394
خيلي خوشمله ولي...چرا اينا هرچي فيلم بازي ميكنن اسماشون شبيه همه؟؟؟ااون از شين وو بعدش شي وو حالام سيهو!!
پاسخ: چون کره ای اند!!!! فکرکنم 30 تا اسم بیشتر نداشته باشن! همه اسم ها شبیه همه فقط جا به جا شده


houra
ساعت19:28---5 ارديبهشت 1394
من دارم ميميرم ايت سريالو ببينم پوران جون كي پخشميشه؟
پاسخ: اختمالا برای اوایل ماه دیگه


هانیه
ساعت8:11---5 ارديبهشت 1394
هیون و همون ژست همیشگی!!!
هرچی نگاه میکنم میبینم خیلی خیلی به نقشش میاد. بی صبرانه منتظر فیلمیم.
پ.ن : من با گوشی نظر گذاشتم از آخر اومدم اول، نظرمم ثبت نمیشد هر نظری رو 10 بار گذاشتم. اینا رو الان گفتم که اگه نظرام هر ده بار ثبت شده به خونم تشنه نشی.خخخخ
پاسخ: مررررسی هانیه جون! اره میدونم با گوشی خیلی سخته نظر بزاری! ازت ممنونم که با هرسختی حماتیمون میکنی! عزیزم همین یه دونه ثبت شده!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 5 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com