I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

همگی از حضور یونگ هوا در برنامه Music picnic خبر دارید. یونگ هوا در این بررنامه چند آهنگ رو به صورت زنده اجرا کرد که آهنگ Last Leaf هم جزوشون بود.

منم هم فرصت رو مغتنم شمردم و ترجمه و زیرنویس آهنگ رو آماده کردم.

با توجه به این که ترانه نسبتا کوتاهی داره, ولی خیلی پرمحتوی و عاشقانه است!

دانلود در ادامه.

 

لینک دانلود ویدیو:

 

لینک دانلود زیرنویس:


نظرات شما عزیزان:

yasaman
ساعت20:58---7 ارديبهشت 1394
مرسي بابت زحمتش
تشكر
پاسخ:خواهش میکنم...زحمتی نداشت


بویس
ساعت15:57---7 ارديبهشت 1394
وای من عاشق این اهنگم! دستتون درد نکنه الان دانلودش میکنم
پاسخ:خواهش میکنم


farnaz
ساعت9:31---7 ارديبهشت 1394
چقدر خوبه که شما یویس این ) دستتون دردنکنه
چقدر صدلی این بشر و من دوس دارم
پاسخ:صدای یونگ هوا که غوغا می کنه!و اینکه خواهش میکنم لطف شماست


alirani
ساعت1:25---7 ارديبهشت 1394
سلام.لطفا آدرس دانلود آلبوم تصویری white واسم بفرستین
پاسخ:آلبوم تصویری؟! منظورت موزیک ویدیو یا....؟!


پوران
ساعت23:57---6 ارديبهشت 1394
یالله!!! خدمت از ماست! بفرمایید توروخدا شرمنده ام نکنید
غم نیس! خسته ام! خسته! از ساعت 7 من همش مشغول بودم! الان از خستگی زیاااااااد خوابم نمیبره!!!
پاسخ:آخ گفتی.....خستگی!!!!! منم راحت خوابیدن رو یادم رفته! غصه نخور دردت رو حس میکنم :X


پوران
ساعت23:36---6 ارديبهشت 1394
من رفتم دیدم و اومدم!!!
بازم دستت درد نکنه خیلی خوب بود!
الان کمبود انرژیم جبران شد!
چقدر یونگ خوبه! چقدر تو خوبی!!! چقدر خوبه ما بویس ایم :) @
نگران باشید یکم! من حالم خوب نیس!
پاسخ:گوش جان میسپارم به غم جان شما.......در خدمتم!!!! بگو ما میشنویم :X...............یونگم که جای خود داره


پوران
ساعت23:27---6 ارديبهشت 1394
دستت درد نکنه هادی
پاسخ:خواهش :)


minhi
ساعت23:07---6 ارديبهشت 1394
ممنون عالی بود
من از کل آلبوم این آهنگ و خاطرات بی رحم رو خیلی دوست دارم و این اجرا هم یکی از بهترین اجراهای این آهنگ بود
پاسخ:خواهش میکنم...البته اگه ویدیوی کنسرتش منتشر بشه...اون بهتر از این خواهد بود


ستاره
ساعت22:56---6 ارديبهشت 1394
دستتون درد نکنه خیلی زحمت کشیدید ترجمشو گذاشتین
پاسخ:خواهش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: یک شنبه 6 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com