I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.28

یه خبر خوب برای کسایی که اینستاگرام دارن!!!

یونگهوا هم به جمع اینستاگرام ها پیوست :))) از حدود 7 ساعت پیش تا همین الان تعدا  فلوورهاش به 69 هزار نفر رسیده! البته 30 هزار نفر ,توی دوساعت اول هم قابل توجه بود! امیدوارم تا شب به 1 میلیون نفر برسه ^^

این ادرس اکانت رسمی یونگهوا توی اینستاگرامه:

https://instagram.com/jyheffect0622

 



نظرات شما عزیزان:

sheina
ساعت20:40---13 ارديبهشت 1394
شوخی میکنی حالا که من گوشیم خرابه؟؟؟؟؟
ولی خیلی خوشحالم ..... دست و جیغ و هورررررراااااا
پاسخ:شوخیم چیه ^^ هورااا


مهسا19
ساعت6:25---12 ارديبهشت 1394
کلی ذوقیدم من ایول
یعنی عاشق ملتم منتظر بودن برن یونگو برا سوهیون تگ کنن خب اونا که تو تو*ییتر فالو می کنن همدیگرو! مردم اگه بذارن اینا دوست عادی باشن!!!!
حالا یکی هست خیلی باحاله فن میونگئونه (نااون ای پینک و میونگ سو/ ال اینفینیت) بعد عکسای فوتوشاپشو می بره تگ می کنه برا ال
پاسخ: به مردم چه یونگهوا کی رو دوست داره! والا! سر جدتون بذارید هرکی هرکی رو دوست داره باهاش باشه!


farnaz
ساعت15:18---9 ارديبهشت 1394
نه همون شب رفتم تحقیقاته لازم و به عمل آوردم ) گفتن چون این اسم تو این تایم هی زیر این عکس تگ شده ارور میده یه مدت )
پاسخ: اره منم متوجه شدم


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت17:25---8 ارديبهشت 1394
آخ جون.همیشه میگفتم کاش یونگ یه اکانت اینستا داشت.
پاسخ: خعلی خووووب شد! فقط خداکنه تعداد فلوورهاش زیاد بشن


farnaz
ساعت17:08---8 ارديبهشت 1394
بسار عالی ) آقااا زیر عکسای سوهیون میگفتن نمیشه یونگ و تگ کرد!
پاسخ: جدی؟؟؟؟ من تست نکردم! یعنی میگی بلاکش کرده؟ جو ندی الکی فرناز جون!


هانیه
ساعت16:53---8 ارديبهشت 1394
یعنی ترکونده ها. من صفحه توتیترم باز کردم دیدم این بشر 4 تا تو اینستا 2 تا تو تویتر یکی تو ویبیو آپ کرده. عزیزم آرامش خودت رو حفظ کن. یاد شین افتادم که روز اول اینستاش رو ترکوند بس پست گذاشت.
خوش اومدی یوووووووونگ
پاسخ: خخخخخ منم دو ساعت رفتم بیرون اومدم دیدیم اوووووو چقدر پیام اومده! از زمین و زمان به هرزبانی ادرس اینستای یونگ برام اومده بود!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 8 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com