I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.28

چندعکس از حضور امروز مینهوک در اکران خصوصی فیلم Clash of Families 2


نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت16:47---9 ارديبهشت 1394
وای این جور نگو تو رو خدا پوران جون. داری بی منت این همه زحمت میکشی. عذاب وجدان گرفتم، من فقط مقایسه کردم، اصلا همچین منظوری نداشتم!! من و بقیه ممنونتیم عزیزم
پاسخ: عزیزمی! نه خانومی باید میذاشتم! عکس ها برگشت گروه رو هم نذاشتم هنوز! یکم این سرعت نت یاری کنه عالی میشه منم به کارام میرسم


هانیه
ساعت6:44---9 ارديبهشت 1394
دیگه کم کم داره شبیه تابلو اعلانات و پکیج حمایتی میشه. دلم واسش میسوزه. اون بلوز زرده که دیروز تو فرودگاه پوشیده بود بیشتر از این قرمزه بهش میاد نه؟؟
پاسخ: من شرمنده ام نشد عکس های فرودگاه رو بزارم :( سرعت اینترنتمون دو دورزه یشدت پایینه! یعنی من جونم بالا میاد تا پست ها ثیت بشه! زرد به صورتش خیلی میاد


alirani
ساعت2:26---9 ارديبهشت 1394
سلام.راستی خبری از برنامه خانواده شجاع یا وی گات مورید نیست؟ چند روزه چیزی نذاشتین
پاسخ: سلام چرا عزیز میزاریم محمد درگیره کارای دانشگاهشه میاد امشب میزاره براتون


alirani
ساعت0:07---9 ارديبهشت 1394
مین صورتش یه جوری شده خیلی کوچیک نشون میده واس خاطر گریمه
پاسخ: زاویه دوربین بده! رنگ لباسشم تنده! بخاطر اینه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 8 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com