I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.01

^^leejonghyun90: Have a nice day

روز خوبی داشته باشید ^


نظرات شما عزیزان:

jasmine
ساعت20:16---12 ارديبهشت 1394
همچنین جنابعالی!
مرسی پوران جون
پاسخ: خواهش عزیز ^^


سارا
ساعت16:58---11 ارديبهشت 1394
من با اين پسره قهرممممممممممممممممممممم!!

پاسخ: عه چرا؟


saba
ساعت13:08---11 ارديبهشت 1394
یه چیزی!
من یادم نمیاد دوم پست ها نظر دادم تاجواباشونو ببینم
یعنی الزایمر تا این حد گرفتم؟یه مدته این شکلیم
یه سوال دیگه
هیون ویونگ باهم مسابقه گذاشتن تو اپ کردن؟
این یونگ هم که اینستارو وصل کرده چپ راست هی از خودش پست میده بیرون
یه سوال دیگه الان واست سوال شده من چرا همه چیز تو این پست گفتم جز درباره عکسای هیون؟
فشار زندگیه هااا
نفهمیدم چی گفتم امین اباد باید برام جا رزور کنین
فایتینگ خسته نباشی
پاسخ: عزیزززززمی!! آلزایمر خعلی هم خوبه! مرررسی از نظرات صبا جون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 11 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com