I.Boice | Iranian Boice Community



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت19:47---14 ارديبهشت 1394
به این نتیجه رسیدم که خیلی بهم میان!به جهنم!‍
به پای هم پیر شن ان شالله!دیگه بخیل نیستم!
پاسخ: ایشالله ^^


sheina
ساعت20:35---13 ارديبهشت 1394
وااااااااااااای من عاشق این کاپلم
یعنی بعد از دیدن این برنامه به عشق در نگاه اول ایمان آوردم
راستی بچه ها بیاین یه جنبش راه بندازیم بریم توی اینستای بلا خواهر هیون و کامنت بدیم که برن خاستگاری واسش
پاسخ: عزیزدلم ^^ هیون خودش باید بعد این برنامه رابطه اش رو نگه داره! دختر خوبیه!


ارورا
ساعت5:53---13 ارديبهشت 1394
من خیلی دوست دارم این زوج رو!هر قسمت رو که می بینم فشارم میفته از دست نگاه های عشقولانه ی اینا!یه جورایی عشق اول رو برای آدم تداعی می کنن!
معمولا دخترهای کره ای سردن ولی سونگ یون اینطور نیست و احساساتش رو راحت به زبون میاره و باعث می شه جونگ هیونم شجاعتش برای ابراز احساساتش بیشتر بشه!برای همین ازش خوشم میاد به جونگ هیونم خیلی میاد،چشم هاشم نازه!
از اینکه جونگ هیون این روزها خوشحاله،خوشحالم!
پاسخ: وای هیون یجوری نگاهش میکنه من اینور دل ضعفه میگیرم!!!! منم از خوشحالی هیون بینهایت خوشحالم!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت23:59---12 ارديبهشت 1394
بچه هااااااااااااااااا! بیاد همین سونگ یئون رو برا هیونمون بگیریم! خیلی به هم میان!
پاسخ: منم موافففففففففففقم!!!!! شدیدااااا موافقم!!!


minhi
ساعت23:38---12 ارديبهشت 1394
مواظب این هیون باشید!!!یموقع (خدایی نکرده)حین فکر کردن به سونگیون میره زیر تریلی!!!
همانگونه که توی W.C گوشی اش را به فنا داد!
پاسخ: خدا نکنه! خخخخخخ گوشی هاشون خیلی سوژه بود!!!


ناشناس
ساعت21:05---12 ارديبهشت 1394
سلام
یه روز یه نفر بهم گفت از کسایی که تو تالار هوادارن سی ان بلو فعالیت نکنند متنفره
ازشون خیلی بدشون میاد ولی اون یه نفر الان انجمن که هیچ تو وب هم پیداش نمیشه قبول دارم کار داری ولی ما بویس های ایرانی ارزش یه سرزدنتون نداریم تو یه روز
پاسخ:با اجازه پوران.......اولا که همین اسم "ناشناس"ی که زدی کار جالبی نبوده......بعدشم من هنوزم میگم!!! همچین خدماتی رو "رایگان"!!! بدون هیچ منت و چشم داشتی بدون مضایقه خدمتتون ارائه می کنیم و تنها چیزی که ازتون میخوایم حضور فعال شماست تا پشتوانه ای بشه برای ما تا گام های بلند تری برداریم!!!! خب وقتی من خودم رو به در و دیوار زدم و کسی توجه نکرد, چرا از کار و زندگ شخصیم بمونم؟ خیلی شیک و محترم گفتم 2/3 ماه نیستم و بعد برمیگردم و تصمیم میگیرم چیکار کنم....شما هم همین وقتی رو که صرف نیش و کنایه زدن به من کردی رو صرف فعالیت تو انجمن یا نظر گذاشتن تو وب میکردی خیلی بهتر بود! اگرم حس مینی توهینی کردم یا چه بدونم آدم مغروریم, عوضیم اصصن شعورم در حد یک گوسفنده.....می تونی دیگه اینجا نیای و به صورت خودکفا امور cn رو دنبال بکنی.....زحمت فعالیت و نظر گذاشتنم به خودت نمیدی


farnaz
ساعت19:21---12 ارديبهشت 1394
آقاااا چرا این هیون انقد لوسه؟! )
پاسخ: فرناز جون هیون کجا لوسه؟


saba
ساعت11:51---12 ارديبهشت 1394
صبح بخیر...
بعد این فیلم عروسی افتادیم ها
عکس اخریه دیدم یاد یونگ وسوهیون افتادم اونا هم یه عکس این مدلی دارن
دیگه حرفی ندارم جز اینکه به پای هم پیرشن وشماهم برین لباس واسه عروسی اخر این برنامه بگیرین
پاسخ: صبح شما هم بخیر صبا اونی ^^ اخ جوون عروسی هیون!!! صبا واقعا دوست دارم سئونگ یئون زنش بشه!


مهسا19
ساعت6:45---12 ارديبهشت 1394
:|||||| واقعا نمی دونم چی بگم!
پاسخ: مهسا میبینی ؟؟؟؟ بعد سوالم اینه میبینی حرص میخوری یا ذوق میکنی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 11 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com