I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.01

MR_KANGGUN: #fnckingdom starts tomorrow. Have a very new #taste of #aoa. Good night guys and see you tomorrow 

کنسرت خانوادگی FNC فردا شروع مبشه. ذوق خیلی جدید AOA رو ببینید. شب بخیر بچه ها و فردا میبینمتون

لینک مشاهده ویدئو

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:17---18 ارديبهشت 1394
نه پوران یونا از بقیه خوشگل تر تیست! من دوسش دارم صداشم قشنگه ولی قیافش خیلی فانتزیه از نظر اخلاقم به مینی نمیخوره به من اعتماد کن! مینا خوبه میخوره بهش
البته چوآم موهاش کوتاهه ها! موهاش طلاییه! اونو که نمی گی؟ اونکه اصلا نمیخوره!
پاسخ: پس چوآس! بابا جون تو که میدونی من اینها رو قاطی میکنم خخخخ نپرس ازم! یکیشون خوشگلتره دیگه!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت21:24---13 ارديبهشت 1394
یونا رو میگی پوران جون؟همون که گونه هاش چال میوفته؟ منم دوسش دارم.
پاسخ: اسم هاشون رو قاطی میکنم فقط سل هیون و جیمین رو یادم میمونه خخخخ اره فکرکنم,بنظرم از بقیه خوشگل تره


مهسا19
ساعت1:15---13 ارديبهشت 1394
مینی؟؟؟ :||| حالا خوبه aoaرو دوس دارم وگرنه میزدم... :| بازم دلیل نمیشه روتو بکن اونور ببینم! آخرش مینی با یکی از اینا دوست میشه حالا ببینین کی گفتم! همیشه دور و برشونه... مینی مینا لطفا ^_____^
پاسخ: خخخخخ مینی با aoa خیلی رفیقه!!! مینا؟ چرا مینا؟ بجز مینا وسل هیون و جیمین یه دختره هست موهاش کوتاهه! اون خوشگله! من اونو دوست دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 12 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com