I.Boice | Iranian Boice Community


 

2015.05.03

cnbluegt:- B cut

 

 

2015.05.03

cnbluegt:  try to find me
Goodnight

تلاش کنید منو پیدا کنید.شب بخیر

 


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت17:20---16 ارديبهشت 1394

ميني رفته بيجينگ اذيتش نكنين...
الان مهم يونگههههه!!لاغر شدههههههههه!وزنش فقط ده دوازده كيلو با من فرق داره!!!(چقد كم)
عاقا من نميدونم نبايد لاغر بشه...يااااااا بريم اعتراض كنيم بهش تو اينستا!!يا تويي*تر!يا ويبو!!من نميدونم اين نبايد لاغر بشه!!!!
پاسخ:بیجینگ؟ مینی؟ من خبری ندیدم! ازکجا میگی اینو؟



سارا
ساعت6:34---16 ارديبهشت 1394
اي واااااي غلط كردم حرفمو پس ميگيرم...
بخور تا ميتوني بخور سير هم شدي بخور نبايد لاغرتر بشي!!
من نميدونم اينكه اخرين بار پارسال تو شوي فشن شركت كرده واسه چي انقدر داره لاغرتر ميشه؟خودش ميخواد مال فشارهاي كاريشه؟
بابا تروخدا يكي بهش بگه ما اينجا داريم دق مرگ ميشيم از دستش!
پاسخ: دور از جون!من نمیدونم اینها به این لاغری چرا اینقدر اصرار دارن وزن کم کنن!!!!


farnaz
ساعت0:25---16 ارديبهشت 1394
چشماشون خواب داره طفلیا خسته ان
مینم که بووووووقه دیگه؟!!!! :/
پاسخ: اره خیلی خسته ان! ولی بازم دم هیون گرم که عکشون رو گذاشته! مینی جان خودش نبوده خب ^^


سارا
ساعت21:33---15 ارديبهشت 1394
الهيييييي بالاخره اينا رو باهم ديديم!!!
مين كه احتمالا يواشكي دوس دختر گرفته ك انقدر عقشولانه مينويسه!!
يونگ عزيزم شما فقط بخور...تعارف نكنيا...!!!!
شينم ك ماشاالله هزار ماشاالله اقاييه واسه خودش
مرسييييييييي
پاسخ: سارا جون یونگی طفلک داره ورن کم میکنه! دیگه غذا نمیخوره!!!


آرامیس
ساعت10:33---15 ارديبهشت 1394
بعله بیش دوست دخترش!
پاسخ:)))


آرامیس
ساعت23:23---14 ارديبهشت 1394
عه عه عه!مینی کو؟ خوش بگذره پسرا. دلمون میخواد همیشه با هم ببینیمتون
پاسخ: پیش چیچیتاس D:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 14 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com