I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.04

JYHeffect89: Everybody~ I am champion on Gaon Weibo Chart for the 24th week! I'm really grateful to all of you!! It's part of my daily life now interacting with you all on weibo. I feel very happy spending time with all of you

من قهرمان هفته ی 24 ام چارت گایون ویبو هستم! من واقعا از همه ی شما مممنونم!! این بخش از زندگی روزانه ی من, حالا با شما توی ویبو در تعامله. من واقعا از گذوندن وقتم با شما خوشحالم!!!

 

 

 

2015.05.04

jyheffect0622:DrawingGram #yongstagram #BeenAWhileGram #Goodnight

گرام؟ گرام چیه؟ کسی شخصیت انیمه به اسم گرام میشناسه عایا؟

 

2015.05.04

Upgrade #GoodnightYongstagram

ارتقا یافت. شب بخیر یونگ استاگرام 


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت17:17---16 ارديبهشت 1394
منممممممم!
حالا چرا بيست و هفت آخه؟!بيست و پنج بمونه و تكون نخوره تا سنم بهش برسه بعد هر جور دلش خواست رشد كنه!!!
پاسخ: خب برای اینکه 27 سالشه الان :)


سارا
ساعت6:29---16 ارديبهشت 1394
اره ديگه نونهال!!
مگه تقصير منه شده بنجامين باتن؟!هرچي سنش ميره بالاتر جوون تر ميشه!تو اين عكساكه انگار چهارده سالشه!
پاسخ: خخخخخ ولی من نمیخوام بنجامین باتن باشه!!! یونگ 27 ساله دوست دارم!


farnaz
ساعت0:22---16 ارديبهشت 1394
ای جانم چودینگ جان!!! امروز روزش بود روزش مبارکا یاشه )))))
پاسخ:فررررناز جون چودینگ؟؟؟؟؟ یونگ؟؟؟ کودک؟؟؟


Ava
ساعت21:49---15 ارديبهشت 1394
ذوق لطیفش کجا رفته؟ این نقاشیای اجق وجق چیه؟یه چند جلسه برو پیش پوران ما نقاشی یاد بگیر لااقل... یا یه عکس از خودت بذار پسرخوب!چقدرم کم پست میذاره به نسبت روزای اول...
پاسخ: مرررسی آوا جوووونم!!! اره خیلی کمتر پست میذاره! مخصوصا ویبوش! والا کسی جز خودش از نقاشی هاش سردرنمیاره!


سارا
ساعت21:21---15 ارديبهشت 1394
نونهالممممممممممممممم!!فدات بشم پسر گلم باريكلاااااااااا مامان جووووون!!:):):)
نميدونم توقع داره ما چي بهش بگيم آخه!!:):)
پاسخ: جان؟ نونهالم؟؟؟


هانیه
ساعت21:07---15 ارديبهشت 1394
انشالله رکورد سالانه بزنی یونگ جان. یعنی من با هر نقاشی اش نیم ساعت میخندم. واسه ترسوندن بچه ها خیلی خوبه
پاسخ: ایشالله ^^


آرامیس
ساعت23:20---14 ارديبهشت 1394
من موندم یونگ این نقاشیا رو میکشه بعدا شب خوابش میبره یا نه! این چیست عایا؟ شاخ؟!
پاسخ:عاقا یکی پریز یونگ رو بکشه! اینها چیه میکشه!!! یعنی چی واقعا؟!! گرام چیه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 14 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com