I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.04

leejungshin91: I saw another one. I want a transparent canoe ride again

من یکی دیگه رو دیده بودم. من میخوام دوباره یه قایق شفاف رو برونم!!!

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت21:05---15 ارديبهشت 1394
الان این خود شینه؟؟ اونی که عکس رو گرفته پس کیه؟؟ مشکوکم من
پاسخ: مشکوک نیاش عزیزم! منیجر محترمه!!


minhi
ساعت19:44---15 ارديبهشت 1394
اگه ایرانی بود کپشن میزد:
قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به آب و الخ
پاسخ: اونوقت به پریان زیبارو هم اشاره میکرد؟؟‌:))))))))


آرامیس
ساعت19:34---15 ارديبهشت 1394
همه رو امتحان میکنم شاید یکیش شد!
پاسخ: نابودم کردی یعنی :))))))


آرامیس
ساعت18:01---15 ارديبهشت 1394
ایشششششششششش!پوران جون بذار ما هم به نوایی برسیم خوب
پاسخ: اوا آرمی جون چندتا چند تا خب!!! توی کامنت قیلی به مینی گفتی تنها نیس!


آرامیس
ساعت10:32---15 ارديبهشت 1394
شینی دوتا قایق داری یکیش خالیه.من بیام؟
پاسخ: نخیر خالی نیس! D:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 14 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com