I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.05

MR_KANGGUN: - I should learn how to swim.. What will i do if i fall for Chichi’s eyes that look like the sea

من باید یاد بگیرم چطور شنا کنم.... چیکار میتونم بکنم اگه, توی چشمای چیچی که شبیه دریاست, بیوفتم؟

 

 

2015.05.05

The weather lately is so good but there’s no need to go out to see flowers.. because i have Ttatta in my house, I can see flowers through her eyes

هوا اخیرا خیلی خوب شده اما نیاز نیس من برای دیدن گل ها بیرون برم....چون من تاتا رو توی خونه دارم و میتونم گل ها رو توی چشماش ببینم!!

(پ.ن: عالی بوووود! بچه ها بیاید مینی رو بفرستیم وی گات مرید....داره از دست میره پسرمون :)))))

 

 

2015.05.05

MR_KANGGUN:May 5th’s weather is great for the kids to play.. and a perfect weather for adults to date. While I’m the only person in the whole world that is playing alone

هوای 5ام می برای بازی کردن بچه ها عالیه.... و حتی هوا عالیه برای بزرگترها که قرار بزارن.  درحالیکه من تنها شخصی هستم که توی کل دنیا تنهاست!!!

(پ.ن: توی کره و ژاپن  5 می روز کودکه)

 


نظرات شما عزیزان:

روشن
ساعت1:48---19 ارديبهشت 1394
سلام دوستان من تازه به جمعتون اضافه شدم یادم رفته بود از اینم خوشم میاد تو سریال وارثان دیده بودمش ... ولی هیون یه چیز دیگهاست .. از این به بعد منو اینجازیاد میبینید
پاسخ: سلام عزیزم بازم خوش اومدی .اسم این پسرمون مینهوکه ^^ درامر گروهه. شخصیت دوست داشتنی داره! امیدوارم بعدا زیادتر دوسش داشته باشی ^^


Ida Lee
ساعت2:35---18 ارديبهشت 1394
جدیداً چه ناناس شده!
مردی شده پسرم ....
پاسخ:بگو ماشالله ^^


مهسا19
ساعت1:41---18 ارديبهشت 1394
یعنی عاشق این مینیم من!!! تو کل جهان فقط خودش تنهاست؟! ای خدا... عزیز دلم منم تنهام امیدیم دیگه به هیون ندارم اون دختره ازم گرفتش بیا پیش خودم فقط اون گربه هاتو نیاری تو خونه ها خوشم نمیاد :|
ولی خدایی مینی خیلی شدید نیاز مبرم داره به یه دوست* دخترا! چرا یکیو پیدا نمی کنه خب؟! دلم براش کبابه...
اون کامنته هم که گفته بود عکس گرفتن به هیون یاد بده عالی بود چقد بعدا اذیتش کردن
پوران باید انتخاب براساس شایسته سالاری باشه یعنی چی من شانسم بده
پاسخ: خخخخ مهسا هیون از دست رفت! بدجوزی عاشق شده!!!


minhi
ساعت0:21---18 ارديبهشت 1394

وای پوران جون الان یچیزی از جلو پنجره اتاقم رد شد
فک کنم ج**ن رو فرستاده سراغم (برای اسپویل نکردن اسمشو ننوشتم)
دوستان از همین تریبون اگر بار گران بودیم رفتیم!!!
پاسخ: اوه اوه عاقا در برررررید اوضاع ناجور شده!!!! مینهی جان بدوووووووو :)))))



minhi
ساعت0:19---18 ارديبهشت 1394
هول نشید دوستان!!!اسلام گفته تا ۴ تا زن مجازه دیگه چه برسه به اونجا که کره هست و بلاد کفر!

پاسخ:)))))))))))) خخخخخ عاقا همتون چمدونها رو جمع کنید ساعت 8 تو فرودگاه میبینمتون!!!


سارا
ساعت11:16---17 ارديبهشت 1394
نه منو ببينه نظرش عوض ميشه!!(اعتماد به كهكشان)
پاسخ:عاقا یه نفر فقط میتونه بره پیش مینی! باید سنگ کاغذ قیچی بندازیم!


minhi
ساعت5:37---17 ارديبهشت 1394
وصیت من به اعضای سی ان بلو،این قسمت مینهیوک:
ای مین!از خواهران تفنگدار بپرهیز!!!خصوصا دارتانیان که اگه حوصلش سر بره همینجوری یهویی میزنه بروسی،شینی،مینی،کسیو ناکار میکنه!!
پاسخ: خخخخخخ وای وای عاقا به من ربطی نداره ها! دارتی جان من فقط تاییدش کردم! بخاطر تایید من بلایی سر بچه ها نیاریاااا! من بی گناهم!


کانمی
ساعت18:15---16 ارديبهشت 1394
سلام پوران جونم.چطوری عزیزم؟خسته نباشی بااینهمه زحمتی که میکشی.به مین خبر بده ارمی و دارتی خطرناکن در صورت دیدن هرگونه ارمی و دارتی محل رو ترک کنه و بفراره.بیا منوتو بریم از تنهایی دربیاریمش
پاسخ: سلام عزیزدلم مرسی ^^ خواهش خانومی وطیفه اس :) اخ اخ راست میگیااااا مخصوصا دارتی! عاقا من چمدونم خاضره! جمع کن اومدم دنبالت!!!!


سارا
ساعت18:06---16 ارديبهشت 1394
طفلك داداشم از دست رفت...
اخه چرا تو كل دنيا؟؟؟؟؟؟با اين جمله ش داغون شدم...ببين منم تنهام دوتايي باهم تنهايي همديگه رو پر ميكنيم!!بيبي فيسم هستم مث خودت!خودم مياااااااااااااام!فقط جامو نگه دار به كسي نده!
پاسخ: اوه اوه چقدر متقاضب داره مینی!! سارا جون دیر اومدی !


saba
ساعت15:07---16 ارديبهشت 1394
اونی هیون هواییت کرده؟؟؟؟
اینجا چه خبره؟
سی ان منحل شد
سی ان به فنا رفت
سی ان از دست رفت...
نگران نباشید!
با کفشور پلین همه چیز حله!
.
.
.
.
.
خب اون تبلیغات قبل نظر بود خوب بود؟
مین هم بلا شده ها بهش کامنت بدین اصلا ناراحت نباش خاله صبا درروز های اینده میاد کره واست استین بزنه بالا تا ارنجش
پاسخ:صبا این همه تبلیغ چرا کف شور پلین؟؟؟‌:))))) میبینم که همه میخوان برای مینی دوست دختر پیدا کنن! بابا دمتون گرم!


farnaz
ساعت0:20---16 ارديبهشت 1394
کریستال خیلی خوبه بگیرمش واسه میننن
پاسخ: میتونی به نظر سنجی بزاری ^^


آرامیس
ساعت23:39---15 ارديبهشت 1394
ولی جدی چقد این چشای چی چی قشنگن. لامصب چشاش گربه داره
پاسخ: خخخخخ اره انصافا چشماش خیلی خوشگله


آرامیس
ساعت23:33---15 ارديبهشت 1394
عجبببببببب!دوستان همه برنامه ریزیا رو کنسل کنید.خودم گفتم میرم تنهاییشو پر میکنم.
چشتون رو بگیرید میخوام با دارتی برخورد فیزیکی کنم
پاسخ: چشم هامو بستم من D: دیگه نمیتونم چیزی تایپ کنم!


هانیه
ساعت21:14---15 ارديبهشت 1394
یادم رفت بگم چرا برنامه مزخرف وی گات مرید؟؟؟!!!!! نههههههههههههههه
همین طوری آزاد یکی رو واسش پیدا میکنیم خوب.
اگه مین دور از جونش از تنهایی تلف نشه با اون روحیه حساسش ته این برنامه حتما تلف میشه.
پاسخ: منطقیه! پس بجنبید براش دوست دختر بیابید ^^


هانیه
ساعت21:00---15 ارديبهشت 1394
3تا پیام در یک روز اونم توسط مینی!!!! ... گل!!!! ... دریا!!!!.. قرار!!!..... خیلی حالش بده.
دور از جونش داره تلف میشه. شما اوکی بده من همین فردا میام کره
پاسخ: اوکی داده!! جمع کن هانیه جوون! منم بزار توی چمدونت :))))


minhi
ساعت19:42---15 ارديبهشت 1394
یه کامنت براش زیر همین پستش گذاشته بودن اصن تا دیدمش نابود شدم
طرف گفته بود:
can you teach ‎@cnbluegt a little about how to take a good picture?

پاسخ: جدی؟ خخخخخخخ الهی بگردم! بس که عکس و ویدئوی کج و کوله میگیره! :)))))) ولی خیلی خوووب بود!


دارتانیان
ساعت19:34---15 ارديبهشت 1394
عاغاااااااااا!من اول رسیدم!
پاسخ: نخیر خاله جون دیر رسیدی :))))))


آرامیس
ساعت19:33---15 ارديبهشت 1394
اوا!باز تله پاتی با این دارتی کار دستمون داد.برو اون ور دارتی!ایششششش
پاسخ: دیگه مسالمت آمیز باهم کنار بیاید خواهران عزیز :))))))


alirani
ساعت19:21---15 ارديبهشت 1394
وای بچه ها مین هوایی شده.هیون بچه ها رو تحریک کرده
پاسخ: والا هیون منو هم هوایی کرده چه برسه به پسراااا


دارتانیان
ساعت18:23---15 ارديبهشت 1394
کی گفته شما تنهایی ؟ خودم هستم!
پاسخ: دیر رسیدی آرمی زودتر اومده!


آرامیس
ساعت18:00---15 ارديبهشت 1394
اوا چرا تنها؟بیام تنهاییت رو پر کنم؟
پاسخ: اگه قول بدی سمت شین نری من مشکلی ندارم خخخخخ


minhi
ساعت15:35---15 ارديبهشت 1394
یه فکری به حالی این بچه بیاین بکنیم!!!! از دست رفت!!!چقدرم قشنگ متن مینویسه اصلا جیگرم کباب شد براش:-(خیلی تنهاست
پاسخ: مینهی جان عوضش من کلی خندیدم! خخخخخ داره با کامنتهاش دلبری میکنه :))))) ولی خب موافقم که براش دوست دختر بیابیم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 15 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com