I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.06

عکس های اولین جلسه ی فیلمنامه خوانی سریال Orange Marmalade

+ چند عکس هیون از پشت صحنه ی عکس برداریه پوستر سریال

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

آرامیس
ساعت13:54---18 ارديبهشت 1394
پوران جون مین هی داره در مورد مانگا صحبت میکنه.همچین صحنه ای تو مانگا هست. نمیدونم اینو تو سریال میذارن یا نه.

پاسخ: آها!!! گفتم اخه تو تیزر نبود! خوش بحالتون شما خوندینش ^^


Ida Lee
ساعت2:33---18 ارديبهشت 1394
هر کار میکنم نمیتونم جین گو رو با هیون مقایسه کنم....!
پاسخ :) غیر قابل مقایسه!


minhi
ساعت0:16---18 ارديبهشت 1394

بعنی من عاشق اون دخترم!!
اونجایی که با دختره زیر درخت بودن بعد دختره نوک انگشتشو سوراخ کرد گذاشت توی دهن شیهو ،شی هو هم داشت بازی میکرد خیلی بامزه بود))
آدم حس میکردم شیهو الان داره میان وعده ی سبک میخوره)))
پاسخ: خاک بسرم این کجا بوده که من ندیدم!!! نگو که تیزر سوم اومده من بیخبرم!!! اوا برم ببینم این کجا بوده!



آرامیس
ساعت23:03---17 ارديبهشت 1394
خخخخ.دقیقا همین طوره!یه دختره هست که داوطلبانه هر روز میاد که هیون خونشو بخوره!

پاسخ: جدی میگی؟؟؟؟؟ ایوووول :))))))))) والا منم بودم میرفتم!!!!


آرامیس
ساعت20:13---17 ارديبهشت 1394
آره.ومپایرای عادی برای اینکه بین مردم زندگی کنن خون خوک میخورن ولی بعضیا مثل هیون مخالفن! معتقدن ادما خیلی اذیتشون کردن.اونا هم هر کار دلشون بخواد میکنن! البته اگه تو سریال عوضش نکنن.
پاسخ: اوووووه چشم های هیونه خشمگین و خبیث رو عشقه!!! والا به هرکی یه نگاه بندازه ,طرف خودش داوطلبانه باید بیاد خونش رو اهدا کنه!!!


آرامیس
ساعت0:17---17 ارديبهشت 1394
نه . ولی آخرای فیلم در اثر خوردن خون آدم اثرات قدیمی ومپایرا مثل سوختن پوست زیر آفتاب کم کم برا هیون پیش میاد در حالیکه اونایی که خون آدم نمیخورن مثل سول هیون میتونن مثل آدمای معمولی برن زیر آفتاب.
پاسخ: اوووو جدی؟ هیون خون آدم میخوره؟‌


آرامیس
ساعت18:41---16 ارديبهشت 1394
کاش میشد موهاش رو مدل ادوارد کالن درست میکردن.ولی خوب فک کنم سنش خیلی بالا میرفت جین گو به نظر بچه کوچولو میومد!
البته هیون همین طوری هم زیادی ومپایره.
پاسخ: نه تقلیدی میشد! میگم پوست هیون هم زیر افتاب عین ادوارد برق میزنه؟


سارا
ساعت17:04---16 ارديبهشت 1394
خوشم مياد گيتارشو با خودش همه جا ميبره!!چ ميشه كرد ديگه...
مرسي :-*
پاسخ: منم خعلی دوست دارم گیتارش همیشه باهاشه! خواهش عزیزمممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com