I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.07

jyheffect89:  One fine day in Budokan~~^^ momoda (kiss) ❤️

"یه روز خوب" در بادوکان ^^ بوس

 

 

2015.05.07

JYHeffect: One for twitter too~~~ The photos are all different on Instagram, Weibo and Twitter

یه دونه هم برای تو/ییتر... همه ی عکسها توی اینستاگرام و ویبو و توییتر متفاوته!!!

 

 

2015.05.07

jyheffect0622: - One fine day in Budokan!! Great job today, you’re the best!!!! Thank you~~~!!!!!!!!! I’m touched

"یه روز خوب" در بادوکان!!! کار امروز عالی بود,شما بهترینید!!! ممنونم! من احساساتی شدم!

 

 

2015.05.07

Sophia’s vocal Matsuoka Mitsuru came!!! He even gave me a present that’s good for my throat~~~!! Thank you

خواننده ی گروه سوفیا - Matsuoka Mitsuru اومده بود!!! اون حتی به من هدیه ای که برای حنجره ام خوبه داده!!! ممنون

 

 

2015.05.07

BTW!!! Sketchbook that will be on-air on Friday! Please anticipate the stage with Lee Moonsae sunbaenim that I was honored to be on!!!!❤️  #LeeMoonsae #TodayFeelingGoodYongstagram 

برنامه ی "Sketchbook" جمعه روی آنتن میره! لطفا استیج من و Lee Moonsae سنبه که باعث افتخارمه رو حمایت کنید!!!!

 


نظرات شما عزیزان:

آرامیس
ساعت14:08---18 ارديبهشت 1394
موجب تشویش اذهان عمومی شدیم؟ شرمنده دوستان خبری نیست. این دختره هست تو عکس اون عقب وایستاده.اون هم خوانه که تو کنسرتای سولوی یونگ زیرصدا میخونه. تو یکی دوجا از کنسرتای یونگ دیده بودمش خوشم میومد ازش.
پاسخ:همینی که آرمی گفت ^^


رز
ساعت12:57---18 ارديبهشت 1394
سلام پوران جانم ماجرا هم خوان یونگ چیه ؟؟؟؟؟
من از دنیا عقبم کمک
پاسخ: سلام عزیزم ماجرایی نداره خانومی. توی گروه سولوی یونگهوا دوتا هم خوان هستن! یکیش خانومه یکی آقا! تویی عکس دقت کنی میبینیش ^^


رز
ساعت12:31---18 ارديبهشت 1394
سلام بر پوران جون عزیز خودم
خوبی خانومی
خسته نباشید
کی زنه اینجا که جفتشون مرد هستند نیستند؟

پاسخ: سلام عزیزمممم ممنونم ^^ چرا بابا جفتشون مردن خخخخخ


سارا
ساعت11:37---18 ارديبهشت 1394
تق تق تق
ماشالله ماشالله بزنم به تخته چقد خوشگله اين پسره!!
پاسخ: ماشالله ^^


آرامیس
ساعت20:22---17 ارديبهشت 1394
نمیدونم چرا این دختره هم خوان یونگ رو دوست دارم.
پاسخ:کوفتش بشه! من حسودم خب!! منم ازش خوشم میاد صداش خیلی خوب به صدای یونگ میاد! خودشم خوشگله! ^^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com