I.Boice | Iranian Boice Community


 

کنسرت "OFD"توکیو (2015.03.28) ,روز 24 ژوئن (ماه دیگه) بطور رسمی منتشر میشه!!!!

کنسرت دیروز هم توی بادوکان قراره بصورت صوتی توی همون روز منتشر بشه!

پوسترهای کنسرت توکیو:

 


نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت12:40---22 ارديبهشت 1394
سلام..خسته نباشی....
چرا لینک دانلود کنسرتا رو نمیزارید؟؟
ادرس اپاراتتون چیه؟
پاسخ: سلام ممنونم. لینک کنسرت ها؟کنسرت سولوی یونگ؟ توی پست ثابت اول وب ادرس آپارات هست عزیزم


Ava
ساعت21:52---20 ارديبهشت 1394
من از یوتی دانلود کردمش ولی انکورش که star و 27 years و لاولایت بود رو نداشت...خب یهو همه روباهم بذارن دیگه چرا با روان مابازی میکنن...من همشو میخواااام
پاسخ: اوهوم.انکورش رو یعدا میدن بیرون


لاله
ساعت11:46---19 ارديبهشت 1394
میشه یه لینک دیگه مثل اپلود بوی هم بذاری؟هرکار میکنم ازمدیا فایر برام دانلود نمیشه .ممنون
پاسخ:سعی میکنم تا فرداشب بزارم


farnaz
ساعت1:09---18 ارديبهشت 1394
فقط اییییی جااااانمممم )
پاسخ: ای جانم ^^


آرامیس
ساعت20:19---17 ارديبهشت 1394
این آخرین کنسرتش بود؟ یه جا این جوری نوشته بود
پاسخ: طبق چارت کنسرت هایی که من دارم اره! 6می اخریشه بود! باید تموم بشه! ولی نوشته بودن اخرین کنسرت ژاپن! نمیدونم بعدا دوباره توی کشورهای دیگه کنسرت داشته باشه یا نه!! برنامه ماه های بعد برای یونگ فقط فن میتینگه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com